הנהלת תיגי פתחה את המסחר לרגל רישום מניות החברה בבורסה

תיגי מצטרפת ל-31 החברות שנרשמו לבורסה מתחילת 2021. מתחילת 2020 ועד היום נרשמו בבורסה בתל אביב 8 חברות חדשות מתת-ענף קלינטק, הכולל 19 מניות בשווי כולל של כ-43 מיליארד שקל.

 

 
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
22/03/2021

הנהלת תיגי פתחה אמש את המסחר לרגל רישום מניות החברה בבורסה לניירות ערך.
תיגי מצטרפת ל- 31 החברות שנרשמו לבורסה מתחילת 2021. מתחילת 2020 ועד היום נרשמו בבורסה בתל אביב 8 חברות חדשות מתת-ענף קלינטק, הכולל 19 מניות בשווי כולל של כ-43 מיליארד שקל. 

חברת תיגי עוסקת בתחום הייצור והאגירה של אנרגיה מתחדשת תרמית עבור צרכני חום גדולים – תעשייתיים ומסחריים. החברה פיתחה טכנולוגיה חדשנית יעילה וחסכונית של קולטי שמש עם בידוד שקוף, המספקים חום בנצילות גבוהה בטמפרטורות יעד גבוהות הנדרשות לצרכני חום גדולים, כולל במזג אוויר קר. החברה מתעתדת להציע בין היתר מודל עסקי חדשני של אנרגיית חום כשירות - מכירת אנרגיית חום בהנחה לעומת חום משריפת דלק פוסילי.

החברה מתמקדת בלקוחות להם צריכת חום גבוהה, כמו תעשיית המזון והחקלאות, ומבנים מסחריים כמו בתי חולים, בתי אבות, בתי מלון ובסיסי צבא. עד היום מכרה והתקינה החברה כ-30 מערכות קולטי שמש בארץ, באירופה ובארה"ב.

תיגי גייסה בדרך של הצעה לא אחידה לגופים המוסדיים ובדרך של הצעה אחידה לציבור באמצעות מניות וסדרת כתבי אופציה סכום של כ-34 מיליון שקל לפי שווי חברה של כ-141 מיליון שקל.

מניית החברה צפויה להיכנס בתום יום המסחר של ה-6 במאי 2021 למדדי הבורסה: ת"א-צמיחה, ת"א טק-עילית, ת"א גלובל-בלוטק, ת"א-טכנולוגיה, ת"א-תשתיות אנרגיה ות"א-קלינטק וזאת במסגרת המסלול המהיר לחברות חדשות.

צביקה קליר, מנכ"ל תיגי אמר: "אני שמח להיות כאן. ההנפקה הציבורית בבורסה לניירות ערך היא חלק ממסע שהחל לפני שנים ומביא עימו חדשנות טכנולוגית בתחום האנרגיה המתחדשת. תיגי הינה חברה מיוחדת הנמצאת לקראת פריצה, יש לה לקוחות איכותיים בעיקר בישראל והיא מכוונת בעיקר לשווקים הבינלאומיים. ההנפקה תאפשר לנו להאיץ את פעילות החברה, לגייס לה כוח אדם איכותי ולהיות בסופו של דבר חברה גלובלית. אני רוצה להודות למשפחתי, לעובדי החברה, ולשותפי שמלווים ותומכים בחברה, כל אלה שלקחו חלק בהנפקתה ולמשקיעים החדשים שנתנו בנו את אמונם."

שרית ברמן, כלכלנית ביחידת ההנפקות בבורסה אמרה: "תחום האנרגיה הירוקה והקלינטק זוכה להתעניינות הולכת וגוברת מצד המשקיעים והוא אחד מן התחומים הצומחים אשר תפס תאוצה בשנים האחרונות והוביל לכניסתן של חברות חדשות לבורסה, בין היתר בתחומי אנרגיות הרוח והשמש. אנו מאחלים להנהלת החברה ולעובדיה המשך הצלחה ואנחנו מאמינים כי נראה בעתיד הקרוב חברות נוספות מתחום האנרגיה הירוקה, מצטרפות לבורסה בתל אביב, ובכך יתאפשר לציבור הרחב לקחת חלק במהפכת האנרגיה הירוקה."

x