מי מוכן להתמודד לנשיאות זמנית?

הבחירות לנשיאות לשכת סוכני הביטוח יתבצעו כבר ב-9 ביוני

 

 
ליאור רוזנפלד, צילום FUNDERליאור רוזנפלד, צילום FUNDER
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
24/03/2021

הבחירות לנשיאות לשכת סוכני הביטוח יתבצעו כבר ב-9 ביוני

מדובר בנשיא זמני ומי שייבחר לא יוכל להתמודד בבחירות לנשיאות ב-24 בנובמבר 2021!

מי יהיה מוכן להציע עצמו לנשיא הלשכה לתקופה של חצי שנה? בלשכה פועלים במרץ למצוא מועמד כזה, אולי מי שיקנה בכך את תפקידו בקדנציה הבאה כמ"מ נשיא הלשכה

חברי לשכת סוכני הביטוח נדהמו מהודעת ההתפטרות של ליאור רוזנפלד מתפקידו כנשיא לשכת סוכני הביטוח, ב-8 במרץ האחרון. ההתפטרות נכנסה לתוקף ב-9 במרץ, ומסתבר שתקנון הלשכה מחייב בחירת נשיא חדש, בהליך בחירות רגיל, בתוך 90 יום מאז התפטר הנשיא היוצא – כלומר, ב-9 ביוני 2021. הבחירות הכלליות לשאר מוסדות הלשכה יהיו במועדן.

אלא שלא כולם מודעים לכך שעל פי התקנון, מי שייבחר לתפקיד הנשיא ביוני, לא יוכל להתמודד לתפקיד הנשיא בנובמבר!

למרות שמועד הבחירות לנשיא הזמני יתקיימו בעוד כחודשיים וחצי, לא הודיע מועמד כלשהו כי הוא מתמודד. נודע  בימים אלה יש התרוצצות רבתי בהנהגת הלשכה למצוא מועמד שיסכים לכהן פחות מחצי שנה, וקשה למצוא אחד כזה. על פי רשם העמותות, חייב להיבחר נשיא, ולא - הוא ימנה נאמן ללשכה עד לבחירות בנובמבר.

יכול להיות שיימצא מועמד מוסכם שייענה לכך, ולו רק כדי לציין ברזומה שלו שהיה נשיא לשכת סוכני הביטוח... 

אפשרות אחרת וסבירה לחלוטין; נודע שהנהגת הלשכה מקיימת שיחות עם שלמה אייזיק, מנכ"ל יונט, שהודיע על מועמדותו לתפקיד נשיא לשכת סוכני הביטוח הבא ונחשב למועמד מוביל. בשיחות בין הצדדים מנסים למצוא מועמד המקובל גם עליו כנשיא הלשכה לתקופת הביניים, שימונה לתפקיד המכובד של מ"מ נשיא הלשכה אם וכאשר אייזיק ייבחר.

x