קבוצת מנורה מבטחים השיקה אתר אישי חדש ללקוחות החברה

האתר החדש חדשני יותר, ידידותי וקל למשתמש, מהיר יותר, נגיש יותר, דיגיטלי יותר, שירותי יותר ומעניק חווית לקוח מנצחת. האתר מציג ללקוחות את מגוון המוצרים שברשותם בקבוצת מנורה מבטחים ומאפשר להם לבצע מגוון רחב של פעולות באופן דיגיטלי ובצורה מהירה ופשוטה.

 

 
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
25/03/2021

קבוצת מנורה מבטחים מדווחת על השקת אתר אישי חדש ללקוחות הקבוצה. האתר החדש חדשני יותר, ידידותי וקל למשתמש, נגיש יותר, דיגיטלי יותר, שירותי יותר ומעניק חוויית לקוח מנצחת. האתר מציג ללקוחות את מגוון המוצרים שברשותם בקבוצת מנורה מבטחים ומאפשר להם לבצע מגוון רחב של פעולות באופן דיגיטלי ובצורה מהירה פשוטה.

בתחום החיסכון: הלקוחות נהנים ממחשבון תשואה פרסונלי לחישוב התשואות האישיות שלהם במוצרים, אפשרות לשינוי מסלול השקעה באופן דיגיטלי ומהיר, פירוט התפלגות ההפקדות במוצרי החיסכון השונים והכול בשפת לקוח פשוטה וברורה.

בתחום ביטוחי הרכב: הלקוחות יכולים לחדש את ביטוח הרכב באופן דיגיטלי. האתר מציג את נותני השירות השונים ואת מוסכי ההסדר עבור מותג הרכב של הלקוח.

האתר מנגיש שירותים דיגיטליים כגון: חישוב תגמולי ביטוח הבריאות המגיעים למבוטח, הצגת נתונים ותנועות כספיים לפי שנים ועוד.

האתר שירותי יותר ומחבר אוטומטית את סוכן הביטוח תוך שליחת הודעה אליהם: לבקשות הלקוחות, כגון: הוספת כיסויים ומבוטחים בפוליסה, עדכון פרטים ובקשת הלוואות וכו'..
בנוסף, הוסף רכיב פרסונלי חכם מבוסס DATA המאפשר להציג מסרים אישיים ו/או הצעות רלבנטיות ללקוחות עם הנעה לפעולה וזאת תוך זיהוי ושיוך לסוכן והעברת ההצעה אליו.
במסגרת זו הוסף רכיב שנקרא "לקוחות כמוך" – אזור שבו מציגים ללקוחות מוצרים דומים הקיימים ללקוחות בעלי מאפיינים דומים ואשר בבעלותם.

האתר מציג ללקוח את מגוון התהליכים הקיימים והפתוחים כגון: תביעות, פדיון, שינוי מסלול, הלוואות וכו..) ובקשות לטיפול שהסתיימו לאחרונה והצגת הסטטוס העדכני ביותר.

האתר מותאם למכשירים ניידים ולמסכים השונים בצורה רספונסיבית.

האתר פותח באמצעות כלים טכנולוגיים מתקדמים המספקים את המידע במהירות ובזמינות גבוהה.

משה מורגנשטרן, משנה למנכ"ל ומנהל אגף מערכות מידע וטכנולוגיה:

"אנו משיקים היום את האתר החדש ללקוחות קבוצת מנורה מבטחים ומדובר בבשורה של ממש ללקוחות הקבוצה. האתר האישי נבנה לאחר חשיבה מעמיקה וירידה לפרטים לצורכי הלקוחות תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ומאפשר ללקוחותינו ליהנות מחוויית שירות מנצחת. קבוצת מנורה מבטחים נמצאת בקדמת הטכנולוגיה בענף הביטוח והפיננסים ונמשיך להוביל בה גם בעתיד".



x