גיליון FUNDER מרץ 2021 || מערך הייעוץ הדור הבא

כמו עובדים רבים גם יועצי ההשקעות עוברים מהפכה בתחום שיטות העבודה בעקבות המהפכה הדיגיטלית וזריקת המרץ שמביאה איתה הקורונה לתחום שוק ההון. בגיליון הנוכחי יצאנו לבדוק את מהפכת ייעוץ ההשקעות בבנק פועלים.

 

 
שער גיליון פאנדר מרץ 2021שער גיליון פאנדר מרץ 2021
 

מערכת FUNDER
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
31/03/2021

שלום חברים,

מערך הייעוץ הדור הבא

כמו עובדים רבים גם יועצי ההשקעות עוברים מהפכה בתחום שיטות העבודה בעקבות המהפכה הדיגיטלית וזריקת המרץ שמביאה איתה הקורונה לתחום שוק ההון.

בגיליון הנוכחי יצאנו לבדוק את מהפכת ייעוץ ההשקעות בבנק פועלים. בשיחה המרתקת השתתפו המנהלים הבכירים בבנק המובילים את השינוי, רבקה אלגריסי ואופיר אוחנה ואליהם הצטרפה גליה יצחק מנהלת פועלים INVEST שמביאה הצצה נדירה פנימה אל התהליך שעובר על היועצים ומנהליהם הישירים.

מרתק.

בשוק ההון

בשבועות האחרונים אנחנו עדים לתופעה מעניינת. השווקים נמצאים בשיא כל הזמנים, ולכן המשקיעים מחליטים מדי פעם לממש חלק מהמניות שלהם. אז מחפשים סיבות למהלכי ירידה. רק מה? אין ממש עקביות בסיבות האלה, ללמדך ששום דבר לא קבוע, והדינמיקה כל הזמן משתנה.

הסיפור ברקע הוא עניין האינפלציה, ההרחבות המוניטאריות של הפד, והחשש מכך שמסיימים את ההרחבות האלה. אז כשמסתכלים על השבועות האחרונים רואים שהיו פעמים שהפד דיבר, וזה הפיל את השווקים, היו פעמים שהפד דיבר וזה העלה את השווקים, והוריד יום למחרת.

אם הולכים על הנתונים הכלכליים, גם כאן, אין עקביות. יש פעמים שאנחנו מקבלים נתונים כלכליים חזקים, שמתפרשים אצל המשקיעים דווקא בהפוך על הפוך כגורם חשש, שכן זה מעלה את החשש שהפד יקצץ את ההרחבות המוניטאריות. מאידך, כשהתפרסמו נתוני התעסוקה לחודש פברואר והיו חזקים מאוד, השווקים עלו.

השווקים כאילו 'מפתיעים' כל פעם מחדש, אבל אם חושבים על זה רגע אחד, הם בעצם לא מפתיעים, כי הם לא אמורים להיות צפויים. אנחנו לא אמורים לדעת בדיוק מה חושבים המשקיעים ואיך הקונצנזוס משתנה, והמטוטלת זזה מתקווה לאכזבה, מתאבת בצע לחששות. אנחנו צריכים להבין שזה קורה, וכשזה קורה פשוט לפעול בהתאם למה שאנחנו רואים.

כן, השווקים תנודתיים יותר. בזה אין ספק. תיקונים שבעבר לקח חודשים, קורים בחודש )קורונה(, תיקונים קטנים יותר, של שבועות, מתרחשים בימים ספורים. הנגישות של המשקיעים לכלי השקעה מתוחכמים יותר, שיוצרת קרבה מדהימה לשווקים, מייצרת תנודתיות מוגברת. מה עדיף? אני חושב שעדיף שתיקונים יגיעו בבת אחת, ואיך אומרים נסיים עם זה.

אז אם משהו צפוי, הוא זה שהדברים לא ממש צפויים, רק שהתנודתיות, כפי שאנחנו חווים בשנים הקרובות עולה. 
ברוכים הבאים לעידן התנודתיות.

בברכת חג אביב שמח ונעים לכולם
, ושהאביב יסמן עבור כולנו את ההתחדשות של תקופה חדשה שתשים מאחוריה את הקורונה של השנה שעברה.


שלכם, משה מימון,
עורך FUNDER AdvizerLand

לינק למגזין FUNDER פברואר 2021 גרסת PDF

לינק למגזין FUNDER פברואר 2021 גרסת פלש


 

FUNDER (בקרוב גרסה חדשה לאתר)

AdvizerLand

Bloomer

מאמרים מקצועיים לפרסום תוכלו לשלוח אלינו ל Desk@funder.co.il

נשמח לפרסם מאמרים מקצועיים בהתאם למדיניות האתר.

יש לציין כי הטראפיק באתרים של קבוצת פאנדר עולים מחודש לחודש ואנו מודים לכם הגולשים על האמון והתמיכה.

לאתר FUNDER לחצו כאן

הגיליון מופץ החודש בכ 46 אלף עותקים- בפרינט ובדיגיטל ל: יועצי השקעות, סוכני ביטוח, מנהלי השקעות ומתכננים פיננסים וגם לקהל הרחב !

 

הרשם לניוזלטר >>>

הרשמה לניוזלטר FUNDER

 

© כל הזכויות שמורות

 - ניוזלטר -

מגזין פאנדר

גיליון 117

שער AdvizerLand

שער AdvizerLand


לינק למגזין FUNDER פברואר 2021 גרסת PDF

לינק למגזין FUNDER פברואר 2021 גרסת פלש

x