מעל ל 400 סוכנים וסוכנות נגרעו מלשכת סוכני ביטוח - מנכ"ל הלשכה זומן לשימוע

למעלה מ-400 סוכנים וסוכנות נגרעו מלשכת סוכני הביטוח עקב חוב כספי | מנכ"ל הלשכה מוטי ארבל זומן לשימוע | מי מתמודד על תפקיד הנשיא הזמני

 

 
צילום פאנדר אדוויזרלנדצילום פאנדר אדוויזרלנד
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
06/04/2021

למעלה מ-400 סוכני וסוכנות ביטוח נגרעו ממצבת חברי לשכת סוכני הביטוח עקב חוב כספי. כך נודע לאדוויזרלנד.

בתחילת השנה הודיעה הלשכה לחברים שלא שילמו את כל מסי החבר עד תום 2020, כי יוכלו לשלם את חובם עד סוף פברואר האחרון או להיות מוזמנים לשימוע, אחרת תפקע חברותם בלשכה. חלק מחברי הלשכה החייבים שילמו את חובם, אבל מעל ל-400 סוכנים וסוכנות שלא עשו זאת ואף לא יצרו קשר לצורך שימוע בנושא, חברותם בלשכה פקעה אוטומטית על פי תקנון הלשכה. מדובר בגריעה של כ-8% ממספר חברי הלשכה, שבסוף 2020 הודיעה לשכת סוכני הביטוח בחגיגיות כי מספר החברים בה עבר את ה-5,000, וכי מדובר בשיא של תולדות הלשכה. 

מי שלא שילמו דמי חבר על 2021 יוכלו לעשות זאת עד נובמבר.

אליוביץ מתמודד על תפקיד הנשיא הזמני

בלשכה נערכים לבחירות לנשיא הלשכה שיתקיימו ב-9 ביוני, בהתאם למתחייב מהתפטרותו של ליאור רוזנפלד מתפקיד הנשיא. מי שייבחר יהיה נשיא זמני ויכהן כחצי שנה בתפקיד. הוא לא יוכל להתמודד על תפקיד זה בבחירות הכלליות שיתקיימו בנובמבר 2021.

ישראל אליוביץ, נשיא ביה"ד הארצי של לשכת סוכני הביטוח, הודיע כי יתמודד על תפקיד הנשיא הזמני. בהודעה ששלח לחברי לשכת סוכני הביטוח כתב אליוביץ: "חברות וחברים יקרים 'יצאתי לדרך' ואני מגיש מועמדות לראשות לשכת סוכני הביטוח (לקדנציה הקרובה של מספר חודשים). אני חדור מטרה 'ללכת עד הסוף' בבחירות הקרובות, ציבור הסוכנים יקבע האם הוא מעונין בי בראש המערכת או במישהו אחר. אעשה השתדלות להיבחר, והשאר בידי שמיים". גם שמו של עוזי ארגמן, יו"ר סוכנות הביטוח ליסוב של הלשכה, עלה כמי שאולי יתמודד. בכל מקרה, אם יהיה מועמד אחד בלבד, לא יתקיימו בחירות הוא יאושר בידי ועדת הבחירות כנשיא הלשכה.

המנכ"ל זומן לשימוע

כמו כן, מנכ"ל הלשכה מוטי ארבל זומן לשימוע. ביום ראשון הוציא יוסי אנגלמן, סגן הנשיא ומ"מ בפועל, זימון לארבל. מדובר בשרידים של מאבק האיתנים שהתחולל בלשכה עד לפני מספר שבועות, והביא להתפטרות רוזנפלד מתפקיד נשיא הלשכה. ארבל מונה בתקופתו של רוזנפלד ולדברי מקורבים להנהגת הלשכה, "מבלי להיכנס לפרטים, הוא ביצע פעולות שלא על דעת הוועד המנהל של הלשכה". חברי וועד מנהל דרשו בזמנו מרוזנפלד דיון בנושא פעולות המנכ"ל, אך זה לא יצא לפועל. עכשיו הוא מוזמן לשימוע.


x