המחנאות הפוליטית בלשכה נמשכת || עוזי ארגמן הודיע כי יתמודד על תפקיד הנשיא הזמני של לשכת סוכני הביטוח

ההערכות לפיהן לא יהיו קופצים על תפקיד הנשיא הזמני, הופרכה; יש לפחות שני מועמדים לקדנציה הקצרה, שבה נשיא הלשכה הזמני לא יוכל לעשות הרבה לפני בחירת נשיא לקדנציה מלאה בבחירות בסוף נובמבר. הוא לפחות יזכה להוסיף לרזומה שלו "נשיא לשכת סוכני הביטוח", ואולי אף יזכה לתפקיד משנה לנשיא בבחירות בנובמבר.

 

 
כנס לשכת סוכני ביטוח בימים יפים יותר צילום פאנדרכנס לשכת סוכני ביטוח בימים יפים יותר צילום פאנדר
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
08/04/2021

עוזי ארגמן הודיע כי יתמודד על תפקיד הנשיא הזמני של לשכת סוכני הביטוח

הוא יתמודד בשלב זה נגד ישראל אליוביץ. נודע כי גם מיכה אדוני, יו"ר מחוז חיפה והצפון בלשכה, שוקל להתמודד. המחנאות הפוליטית נמשכת גם בבחירות אלה

עוד מתמודד לבחירות לנשיאות לשכת סוכני הביטוח ב-9 ביוני – עוזי ארגמן, יו"ר ליסוב סוכנות לביטוח של הלשכה, הודיע אתמול על מועמדותו. כפי שדיווחנו בתחילת השבוע, ישראל אליוביץ, יו"ר ביה"ד של הלשכה, הודיע כבר בשבוע שעבר שהוא מתמודד. ל"פאנדר - אדוויזרלנד" נודע, כי גם מיכה אדוני, יו"ר מחוז חיפה והצפון שוקל להתמודד לנשיאות הזמנית.

מדובר בבחירות בהתאם למתחייב בתקנון הלשכה מהתפטרותו של ליאור רוזנפלד מתפקיד הנשיא. מי שייבחר יהיה נשיא זמני ויכהן כחצי שנה בתפקיד; הוא לא יוכל להתמודד על תפקיד זה בבחירות הכלליות לקדנציה מלאה, שיתקיימו ב-24 בנובמבר 2021.
"הימים והשעות האחרונות הביאו אותי לחשבון נפש ממשי, המביאים לידי ביטוי את הרצון העז לאחד את השורות, להשאיר את הגאווה והחדווה ובעיקר להיות עבורכם דמות הרואה רק אתכם, כי אנחנו קודם כל סוכני ביטוח", כתב עוזי ארגמן באיגרת ששלח לחברי הלשכה. הוא סיפר כי החליט להתמודד בעקבות פגישות ושיחות רבות "עם גורמים בכירים בענף, סוכנים ותיקים וצעירים, מקבלי החלטות רבים ושונים ובעיקר עם משפחתו".

"אני יוצא מכל זאת במסקנה אחת - אני מתגייס למילואים! צו 8 של ממש. אני בא להיות הנשיא של כולם. אומנם הנשיא הנבחר יהיה לתקופה קצרה של 5 חודשים, אך היא תקופה מספקת עבורי להחזיר את הלשכה לתלם ולמסלול הנדרש," כתב.

יתמוך באייזיק בבחירות לקדנציה המלאה

ארגמן גילה כי בבחירות לנשיאות בנובמבר יתמוך בשלמה אייזיק, מנכ"ל יונט. "זה לא סוד שאני חסיד של אחדות השורות, לכן גם תמכתי ואתמוך בשלמה אייזיק לנשיאות בנובמבר, כי הוא איש של שלום, אחווה, רעות ואיש מלא בערכים של כבוד הדדי וכזה הלשכה צריכה," כתב. "אמנם אבחר לזמן קצר, אבל כבר עתה אדאג לגיוס סוכנים צעירים ושיבוצם לתפקידים מובילים בלשכה על מנת לשמר את עתיד הענף. אני קורא לחברי קובי סוויסה (מנהל את דף הפייסבוק של "סוכני ביטוח למען סוכני ביטוח". ק.מ.) שלא שובץ לתפקיד בקדנציה האחרונה, להצטרף אלי, אדאג לצרף אותו ועוד צעירים כמותו לתפקידים משמעותיים למען עתיד משותף," מבטיח ארגמן באיגרת.

התמודדות של שלושה מגבירה את סיכויי ארגמן

ההערכה היא שהלחץ על עוזי ארגמן להתמודד באה מצד המחנה שהיה מזוהה עם נשיא הלשכה היוצא רוזנפלד; אליוביץ נראה בעיני מחנה זה כמתנגד לרוזנפלד משום שביה"ד בראשותו פעל נגדו בעתירות לביה"ד של המחנה המתנגד. במילים אחרות – המחנאות הפוליטית שאיפיינה את תקופת רוזנפלד, תתבטא גם בבחירות הקרובות. מיכה אדוני מזוהה עם "המתנגדים" לשעבר, ואם הוא יתמודד, יש סיכוי גדול יותר לארגמן לנצח.  

בכל מקרה, ההערכות לפיהן לא יהיו קופצים על תפקיד הנשיא הזמני, הופרכה; יש לפחות שני מועמדים לקדנציה הקצרה, שבה נשיא הלשכה הזמני לא יוכל לעשות הרבה לפני בחירת נשיא לקדנציה מלאה בבחירות בסוף נובמבר. הוא לפחות יזכה להוסיף לרזומה שלו "נשיא לשכת סוכני הביטוח", ואולי אף יזכה לתפקיד משנה לנשיא בבחירות בנובמבר.

 
x