כפי שנחשף ב"פאנדר - אדוויזרלנד": מיכה אדוני הודיע רשמית כי יתמודד בבחירות לנשיאות הלשכה

אדוני:"אני מגיע עם רקורד מוכח". הוא מצטרף לישראל אלייוביץ, יו"ר ביה"ד של הלשכה ולעוזי ארגמן, יו"ב ליסוב סוכנות לביטוח של הלשכה, שכבר הודיעו על מועמדותם בשבוע שעבר

 

 
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
13/04/2021

סוכן הביטוח הוותיק מיכה אדוני, המשמש כיו"ר מחוז חיפה והצפון בלשכת סוכני הביטוח, הודיע היום רשמית, כי יתמודד בבחירות לנשיאות הזמנית שיתקיימו ב-9 ביוני 2021. על העובדה שהוא שוקל להתמודד פורסם לראשונה ב"פאנדר-אדוויזרלנד". הוא מצטרף לישראל אלייוביץ, יו"ר ביה"ד של הלשכה ולעוזי ארגמן, יו"ב ליסוב סוכנות לביטוח של הלשכה, שכבר הודיעו על מועמדותם בשבוע שעבר.

כפי שהסברנו, הבחירות ב-9 ביוני הן לתפקיד נשיא זמני. הן נכפו בשל התפטרות ליאור רוזנפלד מתפקיד נשיא הלשכה, והתקנון מחייב בחירות בתוך 90 יום מההתפטרות. מי שייבחר יכהן בתפקיד הנשיא עד למועד הבחירות המקורי לנשיאות ומוסדות הלשכה - ב-24 בנובמבר 2021.

באיגרת לסוכני הלשכה שפרסם היום כתב אדוני: "חברות וחברי לשכת סוכני הביטוח-מכובדי כולם. בתאריך 9/6/2021 יערכו בחירות לנשיא הלשכה. התפקיד מאתגר ,תובעני המצריך ידע רב, ניסיון מוכח, מקצועיות וניהול ברמה גבוהה, יחסי אנוש מעולים, וקשרים טובים עם תעשיית הביטוח.

המשתנים רבים, מהירים ומגוונים בענף הביטוח;  פרנסת סוכני הביטוח נפגעה בשנים האחרונות -והכוונה היא להמשיך ולפגוע בה. הסיבות לכך רבות ומגוונות. רגולציה מכבידה, מוקדים וישירים של חברות הביטוח, כניסת בנקים וחברות האשראי לענף ועוד. אצל חברות הביטוח הפוך על הפוך -רווחי עתק  שרובם בזכות סוכני הביטוח.

סוכן הביטוח הוא בעל הסמכא והוא צורך מתבקש ומחויב המציאות. יש כאלה שחושבים אחרת -והם טועים ! עלינו מוטלת המשימה לשמור מכל משמר על מעמד הסוכן ופרנסתו.

אני מגיע עם רקורד מוכח. ראשית אני סוכן ביטוח וגאה על כך! חבר מועצה, יו"ר סניף טבריה, גליל ועמקים, יו"ר מחוז חיפה והצפון, חבר הוועד המנהל, דירקטור בליסו"ב, בוגר האקדמיה לתכנון ופרישה, מרצה בביטוח, כותב על הענף בעיתונים ונחשב לבר סמכא בתחום. אני נוהג בדרכי נועם, בשכל ישר- אולם בנחישות!

מאמין בניהול משותף, מאחד, בשילוב כל המגזרים בהנהגת הלשכה- נשים, צעירים -בהתאם לחלקם  היחסי, כולל המגזר הערבי המשווע לעזרה.
אני מעמיד את עצמי לבחירתכם. אעשה ככל יכולתי לא לאכזב," סיים אדוני את פנייתו לסוכנים.

כמו כן, כל מועמד מחויב בהמלצות בכתב על ידי 100 חברי לשכה לפחות, תנאי שכול המועמדים כנראה יעמדו בו.

x