ראיון בלעדי לפאנדר - אדוויזרלנד || המתמודד הצעיר ביותר לתפקיד נשיא הלשכה הזמני - סו"ב מוטי בקר

לכתב פאנדר-אדוויזרלנד נודע כי עד ל 25 לאפריל יגיש מוטי בקר את מועמדותו באופן רשמי ולרגל הודעתו ביקשנו ללמוד ממנו קצת עליו ועל כוונותיו

 

 
מוטי בקר צילום פאנדרמוטי בקר צילום פאנדר
 

אלי אופיר
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
16/04/2021

התפקיד הנשיא הזמני הופך לתפקיד נחשק ועוד ועוד מתמודדים מגישים את מועמדותם

סוכן הביטוח מוטי בקר הודיע גם הוא על התמודדותו לתפקיד נשיא לשכת סוכני הביטוח הזמני, עד להתמודדות לנשיא הקבוע בנובמבר. בהודעתו בוואטסאפ אמר בקר כך:

"הנני סו״ב מוטי בקר מתכבד להכריז על מועמדותי לנשיאות לשכת סוכני הביטוח בישראל. אני עוסק 24/7 בביטוח מזה כ-20 שנה שהם כמעט מחצית מחיי. אני גר בקרית ביאליק ומשתייך למחוז צפון וחיפה של הלשכה ואתמודד ביוני 2021 בבחירות לנשיאות לשכת סוכני הביטוח בישראל, בידיעה כי הנני מוביל כצעיר בגילי יחסית לשאר המתמודדים, ויכול להנהיג דרך, מסלול הכשרה והדרכה לצעירים, טכנולוגיה מקיפה לסוכן הביטוח. אני בטוח שאקבל תמיכה חסרת תקדים מסוכני ביטוח צעירים אשר יובילו את ענף הביטוח בעשור הקרוב לשינוי במעמד הסוכן, באופן תיפקודו ובקידום ושידרוג האמצעים הדיגטלים והטכנולוגים להם הוא חשוף." 

והוסיף "אני קורא לאיחוד השורות ושילוב כל הכוחות בלשכה לעבר המטרה. הנני בטוח ונחוש לקבל על עצמי תפקיד חשוב ובעל ערך זה תוך שילוב ניסיון רב ואחריות מלאה, וזאת בכדי להצעיד את כולנו לעבר עתיד טוב יותר ולשפר את מעמד סוכן הביטוח בישראל.
קורא לכל מי שעתיד ענף הביטוח בראש סולם העדיפות שלו לבחור ביוני 2021 מוטי בקר נשיא הלשכה."

לכתב פאנדר-אדוויזרלנד נודע כי עד ל 25 לאפריל יגיש מוטי בקר את מועמדותו באופן רשמי ולרגל הודעתו ביקשנו ללמוד ממנו קצת עליו ועל כוונותיו:

מוטי שלום, ספר לנו קצת עליך, משפחה ודרכך המקצועית בלשכה.

בקצרה, אני בן 44 נשוי + 2 , גר בקרית ביאליק, סוכן ביטוח חיים ואלמנטרי 24/7 מזה כ-20 שנה. אני המועמד היחיד ששייך לדור הצעיר ויחד עם זאת נמרץ ובעל ניסיון רב.
כיהנתי בלשכה כחבר בועדת הבריאות והסיעוד, חבר בועדת האתיקה, חבר בועד סניף חיפה, חבר בועדת הרווחה ובועד המנהל של המכללה. 

מה בכוונתך לקדם בתקופת כהונתך במידה ותיבחר?

א. קריאה פומבית וחד משמעית לפתוח עידן חדש ודף חדש בלשכה.
ב. פיתוח וחיזוק מערך טכנולוגי למען יעול עבודתם של סוכני הביטוח.
ג. קריאה לסוכנות ולסוכני ביטוח צעירים להתנדב ולתרום מזמנם למען הלשכה.
ד. חיזוק הלובי הפוליטי שלנו בכנסת.
ה. הקמת קבינט מצומצם המורכב מנשיאי עבר וסגנים במטרה לייעץ לנשיא.
ו. חיזוק המערך המקצועי של ההדרכות וההשתלמויות למען קידום ושידרוג הידע והמקצועיות של סוכני הביטוח.

האם אתה חושב שהגישה הלעומתית (לרשות שוק ההון) היא הגישה הנכונה?

לדעתי צריך לפעול תוך שילוב הידברות עם רשות שוק ההון ויחד עם זאת עמידה על חשיבותו ומעמדו של סוכן הביטוח. אסור להיכנע מראש לתכתיבי הרשות ולקבל אותם כגזירת גורל. יש לשמר ואף לחזק את הלובי הפוליטי שלנו בכנסת ולהשתמש בלובי בתבונה.

האם אתה תומך בתהליך הסוכן האובייקטיבי שמקדמת הרשות?

סוכני הביטוח כפי שעבדו עשרות שנים תמיד היו לצד הלקוחות בכל מצב ובכל עת. אין אנו צריכים לקבל תו איכות או הגדרה של הרשות שאנו אובייקטיבים. אנו עושים את עבודתינו נאמנה ולפי החוזרים והכללים. הרשות מנסה ליצור אחידות בכל המישורים שבהן אנו פועלים כדי לייתר את סוכני הביטוח, ואולם בפועל הערכים המוספים והמקצועיות שאנו מביאים הם שובר שיוויון לעומת כל אפיק אחר ישיר.

איזה טכנולוגיות לדעתך חסרות בפעילות הסוכנים?

יש לחזק ולשדרג טכנולוגיות קיימות. יש הרבה חברות שניכנסו לתחום בכדי לתת ערך מוסף לעבודתו של הסוכן. יש לפעול להנגשה של המערכות ולהתאמה שלהן בהתאם לאופי הפעילות של משרד הסוכן (אלמנטרי, סיכונים, פנסיוני, פיננסי). 
כמו כן יש לבקש מחברות הביטוח לשדרג ולפתח את המערכות שלהן כך שתהיינה יעילות ונוחות יותר.

לסיכום בתקופה הקצרה שבה אכהן כנשיא הלשכה אפעל ואעשה הכל בכדי לחזק את התשתית ולהכין קרקע פוריה ובריאה יותר לנשיא הבא שיבחר בנובמבר.

 

x