מינויים חדשים בקבוצת הראל ביטוח ופיננסים

ניר כהן, משנה למנכ"ל הראל ומנהל חטיבת המטה ימונה למנכ"ל הראל ביטוח

 

 
ניר כהן צילום ורדי כהנאניר כהן צילום ורדי כהנא
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
19/04/2021

דירקטוריון חברת הביטוח הראל אישר את מינויו של ניר כהן למנכ"ל חברת הראל ביטוח. ניר כהן כיהן עד כה כמשנה למנכ"ל הראל ומנהל חטיבת המטה. 

השינוי אושר בעקבות בקשתו של מישל סיבוני לסיים את תפקידו כמנכ״ל חברת הביטוח ב-30.6.2021 וזאת לאחר 12 שנות כהונה בתפקידו כמנכ"ל החברה בו הוביל את חברת הביטוח לצמיחה מרשימה ולביסוס מעמדה של הראל כעוגן של יציבות ומובילות בענף הביטוח והפיננסים בישראל.

סיבוני ימשיך לכהן בתפקידו כמנכ״ל קבוצת הראל, המונה בין היתר את חברת הראל ביטוח, ובמקביל הוא צפוי להתמנות לתפקיד יו״ר דירקטוריון הראל ביטוח, במקום בעל השליטה בקבוצה, יאיר המבורגר.

יאיר המבורגר ימשיך לכהן כיו"ר דירקטוריון הקבוצה וכדירקטור בחברת הראל ביטוח. בן המבורגר ימשיך לכהן כסגן יו"ר הקבוצה. 

יאיר המבורגר העומד בראש הקבוצה מסר: "החלטתי להיעתר לבקשתו של מישל, שלאחר כהונה מזהירה בת 12 שנה שהביאה את הראל להיות החברה המובילה מבין חברות הביטוח והפיננסים בישראל, ביקש להחליף תפקיד ולשמש כיו"ר פעיל של חברת הביטוח.

אני בטוח שמישל יתרום תרומה גדולה לחברה גם בתפקיד זה. אני משוכנע שניר כהן, שנמצא בחברה שנים רבות, היה מספר 2 של מישל כל השנים ולו חלק משמעותי בהצלחת הקבוצה בעשור האחרון, לצד ההנהלה המצוינת שלנו ולצד עובדינו המסורים, נמשיך להצעיד את הקבוצה לעוד הישגים ושיאים חדשים ורבים. אמשיך לשמש כיו"ר פעיל של הקבוצה שהקמתי בשנת 1975". 

ניר כהן (50), הצטרף להראל לפני כ-12 שנים, ושימש בין היתר כראש חטיבת המטה, במסגרתה היה אחראי על הטמעת האסטרטגיה שגיבש סיבוני וכן על ניהול מערך השיווק וההפצה בהראל. 

קודם לכן שימש כהן כסגן בכיר ומשנה לממונה על שוק ההון, במסגרת זו קידם שורה של רפורמות בתחום החיסכון הפנסיוני. כהן עבד ברשות שוק ההון במשך 11 שנים שלאחריהן, לאחר תקופת צינון בת שנה, הצטרף להראל. 
המינויים כפופים לאישור הממונה על רשות שוק ההון.

x