Visa עברה את רף הסליקה של מיליארד תשלומים ללא-מגע באירופה

במהלך תקופת הקורונה, תשלומים ללא-מגע הפכו מ"נוחות" ל"הכרח", הן עבור הצרכנים והן עבור הקמעונאים. מחקרי Visa מראים, ששני שלישים (65%) מהצרכנים ברחבי העולם מעדיפים להשתמש בתשלומים ללא-מגע ככל שניתן

 

 

FacebookTwitter Whatsapp
ברק מלניק מנכל ויזה בישראל צילום: ארכיון ויזהברק מלניק מנכל ויזה בישראל צילום: ארכיון ויזה

עומר רגב
20/04/2021

Visa הודיעה כי עברה את רף הסליקה של  מיליארד תשלומים ללא-מגע, המייתרים את הצורך בהקלדת קוד סודי ,מה שמוכיח שאמון הצרכנים בתשלומים ללא-מגע ממשיך לגדול. אבן דרך זו הושגה תוך פחות משנה, ב-29 מדינות ברחבי אירופה.

במהלך תקופת הקורונה, תשלומים ללא-מגע הפכו מ"נוחות" ל"הכרח", הן עבור הצרכנים והן עבור הקמעונאים. מחקרי Visa מראים, ששני שלישים (65%) מהצרכנים ברחבי העולם מעדיפים להשתמש בתשלומים ללא-מגע ככל שניתן.

שרלוט הוג, מנכ"לית  Visa אירופה אמרה: "תשלומים ללא-מגע הפכו לנורמה באירופה. תשלומים ללא-מגע משלבים מהירות ונוחות עם אבטחה, חווים את שיעורי ההונאה הנמוכים ביותר מכל סוגי התשלומים בעולם. במדינות בהן נעשה שימוש נרחב בתשלומים ללא-מגע, הונאה בנקודת המכירה נותרה בשפל היסטורי”.

מנכ"ל Visa  בישראל ברק מלניק הוסיף: "ההכרזה  מהיום מסמלת את הסתמכותם של צרכנים וקמעונאים על פתרונות דיגיטליים לביצוע תשלומים יומיומיים. תשלומים ללא-מגע הם מפתח להתאוששות הכלכלה באירופה וזהו צעד שמעניק לצרכנים את הביטחון להוציא כסף, תוך שהוא מחזק את החנויות, המסעדות והקמעונאים".

למעלה מ-80% מתשלומי ה-Visa בחנויות הם כיום ללא-מגע. בצרפת ובגרמניה, מספר העסקאות ללא-מגע גדל בשני שליש וכמעט במחצית בהתאמה, לעומת השנה המקבילה. מתוך מיליארד העסקאות, 400 מיליון בוצעו בבריטניה, שם ניתן לצפות לצמיחה נוספת, בעקבות ההודעה כי מגבלת הסכום לתשלומים לא-מגע בבריטניה תעלה ל-100 ליש"ט בהמשך השנה.

הפופולריות של המסחר האלקטרוני גואה גם ברחבי אירופה, כאשר למעלה מ-15 מדינות חוו גידול של יותר מ- 40% בעסקאות המסחר האלקטרוני בדצמבר 2020 לעומת השנה שקדמה לה.

מכיוון שעסקים רבים נאלצים לפעול במגבלות הקורונה, ולהתעדכן בהתנהגות צרכנית משתנה, הקמעונאים עוברים יותר ויותר לפעילות מקוונת ומאמצים תשלומים דיגיטליים וללא-מגע. Visa עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותיה ושותפיה, ועם למעלה משמונה מיליון עסקים קטנים ברחבי אירופה, ועוזרת להם להסתגל לחיים הדיגיטליים ומאפשרת ללקוחות לקנות - בדיוק כמו שהם רוצים.