חברת אזורים ודלק נכסים חתמו על הסכם לרכישת קרקע בצומת פת בירושלים

שווי ההסכם 92.5 מליון ש"ח. רון אבידן, מנכ"ל אזורים: "אנו מברכים על ההסכם עם דלק נכסים. זוהי העסקה הראשונה שנחתמה בין שתי חברות המובילות בתחומן ומהווה אבן דרך משמעותית בהמשך שיתוף פעולה אסטרטגי עתידי וארוך טווח"

 

 
צילום יחצצילום יחצ
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
24/04/2021

חברת אזורים ודלק נכסים מודיעות על חתימת הסכם בשווי 92.5 מיליון שקל לרכישת קרקע בצומת פת מול עמק הצבאים בירושלים. בשטח זה מופעלת תחנת דלק על ידי דלק ישראל ושטחי מסחר נוספים. בכוונת אזורים ודלק נכסים לפעול על מנת לשנות את הייעוד של המקרקעין כך שיתאפשר לבנות עליהם בניין מגורים הכולל בין 220 ל-250 יחידות דיור וכן שטחי מסחר.

צומת פת מהווה את אחד הצמתים המרכזיים ונהנה ממיקום אסטרטגי הנמצא על צירי הרכבת הקלה, בסמוך לעורקי כביש מרכזיים בעיר ירושלים ואל מול עמק הצבאים.

רון אבידן, מנכ"ל אזורים: "אנו מברכים על ההסכם עם דלק נכסים. זוהי העסקה הראשונה שנחתמה בין שתי חברות המובילות בתחומן ומהווה אבן דרך משמעותית בהמשך שיתוף פעולה אסטרטגי עתידי וארוך טווח. כמו כן אנו מאמינים כי בטווח הרחוק, האזור של צומת פת בירושלים הוא בעל פוטנציאל אדיר להציף ערך ובשורה לתהליך ההתחדשות של שכונת הקטמונים. התחדשות שתביא עמה אוכלוסייה חזקה ותתרום להתפתחות השכונה והאזור כולו".

אבי לוי, יו"ר להב אל.אר: "אנו שמחים על העסקה הראשונה במסגרת שיתוף הפעולה בינינו לבין אזורים. עסקה זו משקפת את האסטרטגיה המשותפת של שלוש החברות -  שילוב מנצח של דלק נכסים, המזהה הזדמנויות פיתוח במחירים אטרקטיביים, אזורים, מותג מוביל בתחומי המגורים עם ידע בתחום התכנון, השיווק ומיתוג הפרויקטים ודלק ישראל שתהנה מהפעלת התחנה עד הקמת הפרויקט. אני סמוך ובטוח ששיתוף הפעולה בין החברות יוביל להזדמנויות נוספות ויהווה חלק מתהליך ההשבחה של דלק ולהב אל.אר".

x