הנהלת חברת הקלינטק צ`קראטק פתחה את המסחר לרגל הרישום בבורסה

צ`קראטק היא אחת מ- 34 החברות החדשות שהצטרפו מתחילת השנה לבורסה בת"א, אשר גייסו יחד מעל לכ- 3 מיליארד שקל

 

 
הנהלת חברת צ`קראטק. צילום: סיוון פרג`הנהלת חברת צ`קראטק. צילום: סיוון פרג`
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
25/04/2021

הנהלת חברת צ'קראטק פתחה  את המסחר ביום ד' (21.4.21)  לרגל הצטרפותה לבורסה לניירות ערך.

צ'קראטק היא אחת מ- 34 החברות החדשות שהצטרפו מתחילת השנה לבורסה בת"א, אשר גייסו יחד מעל לכ- 3 מיליארד שקל. מתחילת שנת 2020 ועד היום נרשמו 10 חברות קלינטק חדשות כולל צ'קראטק אשר תיכנס בתחילת יוני למדד ת"א- קלינטק, הכולל כיום 17 מניות בשווי כולל של כ- 42 מיליארד שקל.

החברה הוקמה בשנת 2013 והיא עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות אגירת אנרגיה, לשוק תשתית הטעינה המהירה של רכבים חשמליים.

החברה פיתחה טכנולוגיה ייחודית לאגירת אנרגיה קינטית בגלגלי תנופה, המאפשרת אגירת אנרגיה "ירוקה" וכלכלית ליישומים הדורשים פעולה בהספקים גבוהים ובתדירות גבוהה של מחזורי פריקה-טעינה, תוך שימור רמת ביצועים ואמינות גבוהה לאורך שנים רבות.

צ'קראטק הנפיקה לגופים מוסדיים בדרך של הצעה לא אחידה ולציבור הרחב בדרך של הצעה אחידה מניות וכתבי אופציה תמורת כ- 27.4 מיליון ש״ח, לפי שווי לאחר הכסף של כ-193 מיליון ש״ח.

מניית החברה צפויה להיכנס בתום יום המסחר של ה- 3 ביוני, 2021 למדדי הבורסה: ת"א-צמיחה, ת"א טק-עילית, ת"א גלובל-בלוטק, ת"א-טכנולוגיה, ת"א-קלינטק ות"א-תשתיות אנרגיה, במסגרת המסלול המהיר לחברות חדשות.

בועז וייזר, מנכ״ל צ׳קראטק אמר כי: ״אני מודה ושמח על הבעת האמון מצד שוק ההון הישראלי והציבור בחברה וביעדיה העסקיים. אנו רואים בהצטרפות לבורסה הישראלית אבן דרך חשובה, במסע של צ'קראטק, מסטארטאפ שפיתח טכנולוגיה ייחודית ופורצת דרך לחברה המממשת את חזונה להיות שחקן משמעותי בהערכות העולמית למהפכת הרכבים החשמליים, ובהמשך גם בתחומים נוספים בשוק האנרגיה המתפתח. צ'קראטק מביאה בשורה של ממש למהפכת הרכב החשמלי, המתמודדת עם חסם משמעותי - "חרדת הטווח". על מנת להאיץ את תפוצת הרכבים החשמליים נדרשת תשתית נרחבת של טעינה מהירה.

טכנולוגיית האגירה הקינטית של צ'קראטק מאפשרת היערכות מהירה לכך, באמצעות פתרון פשוט ליישום, "ירוק", כלכלי, ועם יתרונות מובהקים על פני פתרונות מתחרים, המאפשר טעינה אולטרה-מהירה לרכבים חשמליים, בת פחות מ-15 דקות, גם במקומות שבהם תשתית החשמל מוגבלת בהספק. אנו נערכים לביקוש משמעותי למוצרינו כחלק מהיערכות העולמית למעבר מואץ לרכבים חשמליים. אני מבקש להודות לבעלי המניות על הבעת האמון הנמשכת בחברה, וכמובן מוריד את הכובע בפני צוות העובדים והנהלת החברה. אני משוכנע שעם הצוות המצוין שלנו, השמיים הם הגבול ונמשיך לרוץ ולהתקדם למימוש הפוטנציאל העצום של החברה."
 
חגית מיקה, כלכלנית ביחידת ההנפקות בבורסה, אמרה כי: "תחום האנרגיה הירוקה תפס תאוצה בישראל ובעולם כולו והוא מהווה הזדמנות עבור כולנו לקחת חלק במהפכה הזו, המשפרת את איכות הסביבה של כולנו וזאת לטובת העתיד שלנו ושל ילדינו. אנו מברכים את הנהלת צ'קראטק ואת עובדיה שתמשיכו לצמוח ולהתפתח, ותאפשרו הן למשקיעים והן למשק הישראלי כולו עתיד ירוק יותר".

x