יוטרון תקים מערכת לוגיסטית אוטומטית בישראל תמורת כ-35 מיליון שקל

מתחילת השנה חתמה יוטרון, שבשליטת קרן פימי , על הסכמים בהיקף של כ-65 מיליון שקל

 

 
קרדיט joshua coleman קרדיט joshua coleman
 

שנהב גולדברג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
26/04/2021

חברת יוטרון, מובילה עולמית בשוק החניונים הרובוטיים האוטונומיים והמחסנים האוטומטיים, הנמצאת בשליטת קרן פימי ,חתמה היום עם לקוח ישראלי תעשייתי גדול הסכם לתכנון והקמה של מערכת מחסנים אוטומטיים המשולבים בתהליך הייצור המפעלי (טכנולוגיית(Warehouse In Production .

המערכת כוללת תתי מערכות מהירות לאחסון תוצרת המפעל ושליפת מוצרים בהתאם להזמנות הלקוחות ומשטוח רובוטי אוטומטי. ההסכם כולל את התכנון וההקמה של המערכת והתמורה בגין ההסכם המסתכמת בכ-35 מיליון ש"ח תשולם בהתאם להתקדמות אבני דרך בביצוע הפרויקט שצפוי להתחיל ברבעון השני לשנת 2021 ולהסתיים ברבעון הראשון של שנת 2023. 

החברה מובילה את השוק המקומי בתחום מערכות הלוגיסטיקה האוטומטית והמערכות מתוצרתה, המשרתות לקוחות מובילים בשוק הישראלי, מאחסנות ושולפות מדי יום עשרות אלפי פריטים באמינות ותפוקה גבוהה באמצעות טכנולוגיה אינטגרטיבית מתקדמת שהחברה פיתחה. 

כמו כן, מערכות החניה האוטונומית של החברה משמשות מדי יום אלפי רכבים ונחשבות למובילות בשוק העולמי באמינות ובתפוקה. עד כה הושלמו ונמסרו ללקוחות החברה בצפון אמריקה 7 חניונים אוטונומיים ו-14 נוספים נמצאים בשלבי ביצוע שונים. 
מאז תחילת השנה חתמה החברה על הסכמים להקמת חניונים אוטונומיים ומחסנים אוטומטיים בהיקף של כ-65 מיליון ₪.

חיים שני, מנכ"ל יוטרון: "יוטרון מציגה בפרויקט הזה יכולות של הקמת מחסן אוטומטי המשתלב באופן מובנה בתוך תהליך הייצור העיקרי של הלקוח ומאפשר מיקסום היעילות התפעולית על המשתמע מכך. עם היציאה ההדרגתית ממשבר הקורונה אנו עדים לצמיחה של תחום המרכזים הלוגיסטיים ועימה לביקוש גובר לפתרונות לוגיסטיים המשלבים מערכות רובוטיות מתקדמות.

הסכם זה אשר נחתם עם הלקוח, משקף את ההכרה של התעשיה בישראל ביתרון התחרותי של טכנולוגיית החברה ואיכות מוצריה. אנו גאים לחתום על הסכם נוסף בשוק הבית שלנו ולממש את אסטרטגיית הצמיחה של החברה. הפרויקט הנוכחי מצטרף להסכמים רבים אחרים שעליהם חתמה לאחרונה יוטרון להקמת חניונים אוטומטיים בערים שונות בארה"ב כמו ניו יורק, לוס אנג'לס, בוסטון, סן פרנסיסקו, יוסטון ודנבר."

x