הנהלת חברת פריים אנרג`י פתחה את המסחר לרגל רישום המניות בבורסה

פריים אנרג'י מחזיקה בכ- 35 מתקנים בהפעלה מסחרית על גגות של משקים חקלאיים, ונמצאת בשלבי הקמה, רישוי וייזום של עשרות פרויקטים נוספים למתקנים קרקעיים או על גגות

 

 
הנהלת פריים אנרג`י. צילום הבורסה לניעהנהלת פריים אנרג`י. צילום הבורסה לניע
 

אלי אופיר
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
27/04/2021

הנהלת חברת פריים אנרג'י  פתחה אמש את המסחר לרגל הצטרפותה לבורסה לניירות ערך.
חברת פריים אנרג'י הוקמה בשנת 2013 והיא פועלת בתחום האנרגיות המתחדשות בישראל ועוסקת בייזום, פיתוח, הקמה, הפעלה ותחזוקה של מערכות לייצור חשמל ממקורות אנרגיה סולארית בטכנולוגיה פוטו-וולטאית.

החברה היא אחת מ- 34 החברות החדשות שהצטרפו לבורסה מתחילת 2021 ונכללת בתת-ענף הקלינטק בבורסה, הכולל כיום 21 מניות בשווי כולל של כ- 41 מיליארד שקל.

פריים אנרג'י מחזיקה בכ- 35 מתקנים בהפעלה מסחרית על גגות של משקים חקלאיים, ונמצאת בשלבי הקמה, רישוי וייזום של עשרות פרויקטים נוספים למתקנים קרקעיים או על גגות. החברה גם מקדמת הקמת מערכות לייצור חשמל באיטליה ובפולין.

החברה הנפיקה למשקיעים בדרך של הצעה לא אחידה כ-19.5% מהון מניותיה, לפי שווי חברה של כ-310.7 מיליון שקל. 

מניית החברה צפויה להיכנס בתום יום המסחר של ה- 3 ביוני, 2021 למדדי הבורסה: ת"א-צמיחה, ת"א טק-עילית, ת"א גלובל-בלוטק, ת"א-טכנולוגיה, ת"א-קלינטק ות"א תשתיות-אנרגיה.

ליאור אהרון, מנכ"ל פריים אנרג'י, אמר: "אנו נרגשים לרגל השלמת המהלך של הנפקת פריים אנרג'י בבורסה בתל-אביב. ההנפקה הינה שלב נוסף בהתפתחותה של החברה, והנוכחות בשוק ההון תסייע לנו למנף את פעילותנו, להסתייע בבורסה כדי לגייס הון וחוב בעתיד לטובת פיתוח פעילותנו העסקית, ואנו מודים למשקיעים וגאים בהבעת האמון המשמעותית שנתנו בחברה, בהנהלתה ובחזונה העסקי. אנו פועלים כיום בישראל ובאיטליה, ונמצאים בשלבי פעילות ראשונים בפולין, וגאים על היותה של פריים אנרג'י שחקנית המשתתפת במהפכת האנרגיה הירוקה הצוברת תאוצה בישראל ובעולם כולו."

חני שטרית בך, מנהלת המחלקה הכלכלית בבורסה, אמרה: "מתחילת שנת 2020 ועד היום הצטרפו לבורסה 10 חברות קלינטק חדשות, מה שמבטא הן את הצמיחה המואצת של ענף הקלינטק בישראל והן את צמיחתן של חברות הקלינטק בבורסה בתל אביב, הבית של הכלכלה הישראלית, אשר רואה חשיבות רבה בחיבור בין חברות ההייטק בישראל על מגוון תחומי הטכנולוגיה לבין המשקיעים בישראל.  התפתחות ענף הקלינטק בישראל מבטאת את רצון המשקיעים להיות חלק מהצלחתן של החברות בענפי הטכנולוגיה השונים. אני מאחלת למנהליה ועובדיה של  פריים אנרג'י,  הצלחה רבה ומאחלים  להם להצליח וזאת לטובת איכות הסביבה של חיינו."


x