קורס פינטק חדשני וראשון מסוגו בישראל ייפתח ב-20 למאי לקהל הרחב

הקורס הוא יוזמה של קהילת הפינטק הישראלית ומיועד לציבור הרחב . הקורס יעניק למשתתפים הכרות עם תחום הפינטק המתפתח מאוד בשנים האחרונות בארץ ובעולם ובעיקר בשנה האחרונה בעקבות התפרצות מגפת הקורונה

 

 
 

אלי אופיר
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
29/04/2021

קורס פינטק ראשון מסוגו בישראל ייפתח בחודש הבא, הקורס הוא יוזמה של קהילת הפינטק הישראלית

הקורס יתקיים במתכונת דיגיטלית (אונליין) , ויכלול 6 פגישות שבועיות.

הקורס מיועד להעניק למשתתפים הכרות עם התחום המתפתח בארץ ובעולם ועם הסוגיות המרכזיות שישנן.

בוועדת ההיגוי של הקורס: פרופ' שמואל האוזר לשעבר יו"ר רשות ניירות ערך, פרופ' ניר וולקן מרכז תחום הפינטק בביה"ס למנהל עסקים של אוניברסיטת אוקספורד, ופרופ' עודד שריג לשעבר הממונה על שוק ההון הביטוח והחיסכון.

מרכזי הקורס הם: ד"ר מילי פרי, מומחית בתחום מדיניות בלוקצ'יין ושמואל בן-טובים, יו"ר קהילת הפינטק הישראלית.

הנושאים המרכזיים בקורס יכללו: הכרות עם תחום הפינטק בישראל, רגולציה בפינטק, השקעות ומשקיעים, מטבעות דיגיטליים, הפינטק הישראלי בעולם, ועוד.

בין המרצים בקורס: מיטל רביב, סמנכ"ל בכיר בבנק הפועלים; רומה דיזינגוף, מנכ"ל חברת רגולציה; ג'וש ג'ונסון CIO&CFO ברוקס קרת; כנרת פרזון, מנכ"ל חברת Fjord; עו"ד רו"ח יגואר גל; ד״ר אירה סובל, מנכ״ל Fintech4Longevity; דרור קפלן מנהל פיתוח עסקי Finastra; דר' אושי שהם קראוס, מרצה ומנהל פודקסט הפינטק של 'גלובס' ועוד.

יו״ר קהילת הפינטק הישראלית שמוליק בן טובים: " זו הזדמנות פז עבור קהלים מרקעים שונים ומגוונים לערוך הכרות עם תחום שכבר משנה את הדרך בה אנו מתנהלים בחיי היום-יום שלנו, ועתיד לחולל בהם מהפיכה של ממש".


x