בית הסוכן תמורה מלאה חשף בכנס מיוחד אפליקציה חדשנית ואזור אישי לסוכנים

בכנס שנערך בשיתוף כלל חברה לביטוח השתתפו כ- 100 סוכנים

 

 
עקיבא קלימן. צילום יחצעקיבא קלימן. צילום יחצ
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
06/05/2021

בית הסוכן תמורה מלאה קיים השבוע כנס סוכנים בשיתוף כלל חברה לביטוח. בכנס השתתפו כ- 90 סוכנות וסוכנים תחת הכותרת "חוזרים לשגרה מלאה".

בכנס השיק תמורה מלאה את אפליקציית ההפניות LEAD 4 U. האפליקציה תאפשר לתמורה מלאה להעניק כלים ייחודיים לסוכנים לצורך הגדלת מגוון המוצרים ללקוחותיהם. למשל, מחזור משכנתאות, עריכת צוואות וייפוי כוח מתמשך, פרישה, השקעות אלטרנטיביות, ניהול פיננסי  ואלמנטר.

בנוסף הושק אתר תמורה מלאה שעיקרו הוא אזור אישי לסוכנים. הסוכנים ייהנו מדוח מכירות מרוכז המכיל את פעילותם בכל החברות בצורה מרוכזת ומלאה במונחי תגמול לסוכן ולא במונחי חברות הביטוח, כמו גם מעדכונים מקצועיים.

מנכ"ל כלל חברה לביטוח, יורם נוה, הדגיש את חשיבות הקשר עם סוכני הביטוח וציין את החשיבות בהגדלת הפעילות בתחום הפיננסי ובתחומי הסיכונים . לדבריו, "כלל פועלת לתת כלים לכל סוכני הביטוח כדי להגדיל את הפעילות מולה".

מנכ"ל תמורה פנסיה ופיננסים ויו"ר תמורה מלאה, עקיבא קלימן, סיפר לקהל על מגוון האפשרויות העומדות בפני סוכני תמורה מלאה לסיוע ללקוחותיהם, והיתרונות הגדולים בתחום המעסיקים מהם נהנים הסוכנים בשיתוף תמורה סוכנות לביטוח.

מנכ"ל משותף בתמורה מלאה, רוני ששון, הציג את תוצאות השנה המוצלחת שעברה על הסוכנות. "לשמחתי, למרות הקורונה, הצלחנו להגדיל את כמות הסוכנים והגברנו את פעילותנו באופן משמעותי לטובת לקוחותינו".

מנכ"ל משותף בתמורה מלאה, יעקב גורי, ציין שהכנס התקיים כחלק מהתכנית האסטרטגית של תמורה מלאה שנועדה לחשוף את הסוכן לעולמות תוכן חדשים ולהגדיל את ערכו כמנהל ההגנות והנכסים של התא המשפחתי. "בקרוב נקיים כנסים נוספים בשיתוף פעולה עם יצרנים וגופים פיננסים, ונגדיל את קשת הפתרונות שיעמדו לטובת סוכני תמורה מלאה. אנו עושים כל מאמץ כדי שהסוכנים שלנו ייהנו מצמיחה והצלחה גדולים מאלו שהיו בשנת 2020".

משנה למנכ"ל ומנהל מערך עסקים בכלל, שלומי תמן הציג בכנס את פתרונות כלל לסוכניה ואת הפעילויות שנעשות יחד עם תמורה מלאה.

משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת ההשקעות בכלל, יוסי דורי, הציג את אסטרטגיית ההשקעות של כלל שהניבה את תשואות גבוהות בשנת 2020. אסטרטג ההשקעות של כלל, אמיר ארגמן, הציג את עולם ההשקעות לאור מגפת הקורונה והשינויים שנובעים מכך. שניים מיועצי תמורה מלאה בנושאים מקצועיים, חני שפיס ושמוליק מיוני העבירו הדרכות מרתקות. חני על ביטוח הבריאות ושמוליק נתן טיפים והנחיות כיצד לבצע ניודים תקינים. אופיר ג'ורגיה מנהל  מכירות בכלל  מרכז חתם את הכנס בהרצאה בנושא הערך המוסף של כלל ביטוח לסוכניה.



x