כלל ביטוח ופיננסים משקיעה בחברת Wobi לפי שווי של כ-50 מיליון דולר

שווי אחרי הכסף | תמורת 14% בחברה |

 

 
יורם נווה, מנכל כלל, צילום: סיוון פרגיורם נווה, מנכל כלל, צילום: סיוון פרג
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
06/05/2021

כלל ביטוח ופיננסים חתמה על עסקה לרכישת 14% מחברת Wobi, אשר בבעלותה של קבוצת האחזקות הציבורית האמריקאית (White Mountains (NYSE:WTM לפי שווי של כ-50 מיליון דולר, תמורת 14% בחברה. 

Wobi היא פלטפורמת אינשורטק וסוכנות ביטוח דיגיטלית ראשונה ויחידה מסוגה בישראל, המאפשרת השוואות מחירים וקניית מוצרי ביטוח המוצעים ע"י כל חברות הביטוח המובילות בשוק, במגוון תחומים כרכב, דירה, נסיעות לחו"ל ומשכנתא. השוואת המחירים וקניית מוצרי הביטוח נעשים באמצעים דיגיטליים פשוטים, שקופים ומתקדמים, הכוללים שירות אנושי ודיגיטלי, לפי העדפת הלקוח.

ערן אורן, מנכ"ל Wobi ציין: "אנו מעריכים את הבעת האמון של כלל ב-Wobi, עובדיה והנהלתה. מבחינתנו ההשקעה מהווה ולידציה מהותית הן לערך הנגזר מהגידול המואץ של Wobi בשלוש וחצי השנים האחרונות, בהן חל גידול של יותר מפי שתיים בפרמיות של וובי בענף ביטוח הרכב, והן למודל ההיברידי בו אנו פועלים, בענפי הביטוח הרלבנטיים. חשוב לציין כי במסגרת העסקה Wobi שומרת על עצמאות מלאה ותמשיך לפעול יחד עם כלל ביטוח ושאר שותפיה העסקיים לטובת לקוחותיה.
 
יורם נוה, מנכ"ל כלל ביטוח ופיננסים, ציין: "כלל ביטוח ופיננסים שמחה על השקעתה בחברת Wobi, אשר הינה סוכנות הביטוח הדיגיטלית והאגרגטור המוביל בשוק. אני בטוח שהשקעת כלל לצד White Mountains יסייעו ל-Wobi להמשיך ולהוביל את הענף כמו גם להתפתח לתחומי פעילות נוספים וחדשניים".
x