רמקו בית השקעות שומר על ביצועי קרן "רמקו מניות יתר" - מגביל את יחידות ההשתתפות ל-40 מיליון 

על פי החלטת הדירקטוריון, בית ההשקעות רמקו יצאו היום בפרסום ומודיע כי התקבלה ההחלטה לשמירת ביצועי קרן "רמקו מניות יתר" - והגבלת יחידות ההשתתפות ל-40 מיליון. על פי דברי מנכ"ל רמקו בית ההשקעות, רמי רחימי, למהלך יש תכלית ברורה " החלטת דירקטוריון החברה בעניין זה הינה צעד משמעותי בחיזוקה של רמקו כבית השקעות בוטיק"

 

 
רמי רחימירמי רחימי
 

אלמוג עזר
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
24/02/2010

על פי החלטת הדירקטוריון, בית ההשקעות רמקו יצאו היום בפרסום ומודיע כי התקבלה ההחלטה לשמירת  ביצועי קרן "רמקו מניות יתר" - והגבלת יחידות ההשתתפות ל-40 מיליון.

על פי דברי מנכ"ל רמקו בית ההשקעות, רמי רחימי, למהלך יש תכלית ברורה " החלטת דירקטוריון החברה בעניין זה הינה צעד משמעותי בחיזוקה של רמקו כבית השקעות בוטיק"

על שום מה הצעד?

קרן הנאמנות "רמקו מניות יתר" מנהלת כיום כ-100.7 מיליון ₪ עם כמות יחידות השתתפות של כ-32.7 מיליון יחידות. מתחילת השנה השיגה הקרן תשואה של 22%, הממקמת אותה במקום הראשון בין קרנות הנאמנות בישראל. על פי נתוני סוף שנת 2009, תשואת הקרן עמדה על 202.8%, הגבוהה ביותר מבין קרנות מניות היתר בישראל.

בתגובה על המהלך מוסר רמי רחימי כי זהו "מהלך של קביעת מספר יחידות מירבי לקרן יאפשר למשקיעים להמשיך וליהנות מהיתרונות של גודל הקרן ולמנהל הקרן את הגמישות הנדרשת לניהול איכותי של נכסיה. מדיניות רמקו היא העדפת איכות הביצועים על פני היקף הגיוסים. אם בעתיד ניווכח כי ניתן לשנות את מספר היחידות המירבי תוך שמירה על יכולת ניהול אופטימאלית של נכסי הקרן, יתכן ונפתח את הקרן לכמות מוגבלת של יחידות השתתפות".

למרות ההחלטה, מדיניות הקרן לא השתנתה ונותרה בעינה. מידת החשיפה מהשווי הנקי של נכסי הקרן לני"ע הנסחרות במדד היתר לא תפחת בכל עת מ-50% ולא תעלה על 120% מנכסי הקרן. מידת החשיפה למניות שאינן ביתר לא תעלה, בערכה המוחלט, על 30% מהשווי הנקי של נכסי הקרן.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או  או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר– בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

x