רדקום | גידול של 10% בהכנסות רבעון ראשון

מאשרת את תחזית ההכנסות לשנת 2021 בטווח של 39-41 מיליון דולר

 

 
DreamstimeDreamstime
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
13/05/2021

חברת רדקום (נאסד"ק: RDCM), מדווחת היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון אשר הסתיים ב-31 במרץ 2021.

אייל הררי, מנכ"ל RADCOM מסר: "אנו מרוצים מהתוצאות הכספיות ברבעון הראשון, המציגות צמיחה בהכנסות ושיפור בשורה התחתונה. המשכנו להשקיע  ולחזק את מעמדנו כספקית המובילה להבטחת שירות לרשתות 5G. במהלך הרבעון, נשארנו ממוקדים ביישום אסטרטגיית הצמיחה שלנו והגדלת השימוש במוצר שלנו, תוך הקפדה על בטיחות העובדים והלקוחות שלנו בזמן המגפה.״

כפי שדווח לאחרונה, אנו מרוצים מכך שנבחרנו על ידי מפעיל תקשורת מוביל (top-tier) באמריקה הלטינית לאספקת פלטפורמת הבטחת השירות החדשנית שלנו - RADCOM ACE. הזמנה זו היא תוצאה של זכייתנו במכרז שבחן את יכולות הבטחת השירות עבור רשתות ה-4G וה-5G בקרב מספר ספקים. הזמנה זו מכסה את רשת ה-4G של מפעיל התקשורת, עם ציפייה להרחבה עתידית לרשת ה-5G.

בחודש מרץ, שמחנו לדווח על האינטגרציה של RADCOM ACE עם Microsoft Azure, המספקת למפעילי התקשורת פתרון הבטחת שירות המותאם לפריסת רשתות 5G בענן הציבורי של מיקרוסופט. המגמה בה מפעילי תקשורת משתפים פעולה עם ספקי ענן מובילים נדרשים ליותר תהליכים אוטומטיים לטובת ניהול הרשת, ממשיכה לצבור תאוצה. אנו מאמינים כי פלטפורמת הבטחת השירות המובילה שלנו,RADCOM ACE , אשר פותחה תוך השקעות במחקר ופיתוח לאורך שנים, ממצבת אותנו היטב כדי לנצל את המעבר לרשתות ענן ו-5G. 

מפעילים יידרשו בקרוב לשדרג את תשתיות הרשת ותשתית הבטחת השירות הקיימות שלהם כדי לספק את מלוא היכולות של רשת ה-5G. הטכנולוגיה שלנו מספקת פתרון משולב של הבטחת שירות בענן לצורך ניטור ביצועי הרשת בזמן אמת ומבטיח את חוויית הלקוח הגבוהה ביותר בעת המעבר לרשת ה-5G. אנו ערוכים לנצל הזדמנויות אלו.

"בהתבסס על הנראות הנוכחית שלנו, אנו מאשררים את תחזית ההכנסות לשנת 2021 בטווח של 39-41 מיליון דולר."

דגשים לתוצאות הכספיות של הרבעון הראשון של 2021

הכנסות: היקף ההכנסות ברבעון הראשון הסתכם ב-9.1 מיליון דולר, בהשוואה ל-8.3 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2020.

הפסד נקי: ההפסד הנקי על בסיס GAAP ירד והסתכם ב-1.7 מיליון דולר או 12 סנט למניה בדילול מלא, בהשוואה להפסד נקי על בסיס GAAP של 2.9 מיליון דולר או 21 סנט למניה בדילול מלא, ברבעון הראשון של 2020. 

הפסד נקי על בסיס Non-GAAP: ההפסד הנקי על בסיס Non-GAAP ירד והסתכם ב- 1.0 מיליון דולר, או 7 סנט למניה בדילול מלא, בהשוואה להפסד נקי על בסיס Non-GAAP של 2.4 מיליון דולר או 17 סנט למניה בדילול מלא ברבעון הראשון של 2020. 

מזומנים: נכון ליום 31 במרץ, 2021, היו בידי החברה מזומנים, שווי מזומנים ופיקדונות בנקאיים לזמן קצר בהיקף של 67.3 מיליון דולר, ללא חוב.

x