מישורים השקעות נדל"ן | מכירת חניון במיאמי תמורת כ-25 מיליון דולר

תדווח רווח של כ-75% על ההון בתוך כשנתיים וחצי

 

 
דניאל לבנטל מנכל מישוריםדניאל לבנטל מנכל מישורים
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
13/05/2021

מישורים השקעות נדל"ן הודיעה היום כי חתמה על הסכם למכירת הנכס בדאונטאון של מיאמי, פלורידה, ארה"ב, בתמורה לכ- 25 מיליון דולר. במסגרת ההסכם הפקיד הרוכש חצי מיליון דולר ארה"ב בנאמנות לטובת העסקה ונדרש להפקיד מיליון וחצי דולר נוספים עד שלשה ימים ממועד החתימה. בנוסף, הרוכש ויתר על בדיקת נאותות ועל כן הפיקדונות שהופקדו הינם ללא זכות השבה לרוכש.

בחודש דצמבר 2018 רכשה החברה תמורת כ-18.25 מיליון דולר את הנכס, מבנה בן 7 קומות, הכולל כ-756 מקומות חנייה, שוכן על מגרש בשטח כולל של כ-3,483 מ"ר, עם זכויות בנייה של כ-120 אלף מ"ר נוספים. במהלך התקופה בה החזיקה החברה בנכס, ביצעה מספר פעולות השבחה לשיפור הביצועים התפעוליים של החניון לרבות החלפת חברת הניהול לאחת המובילות בתחום, ביצוע שיתופי פעולה עם עסקים מקומיים למכירת מנויים חודשיים וארוכי טווח, שירותי VALET, מתקן שטיפת רכבים וכן העלאת מחיר לחניות מזדמנות. 

במקביל למאמצים התפעוליים שתרמו לשיפור הביצועים השוטפים של הנכס, החברה פעלה להשבחת הנכס לרבות אשרור זכויות והכנת תוכניות אב להריסת החניון ולייזום שני מגדלים לשימוש מעורב (מגורים, מלונאות ומסחר).

מנכ"ל מישורים, דניאל לבנטל, מסר: "אנו שמחים לדווח על מימוש הנכס במיאמי כחלק מהאסטרטגיה בה בחרנו למימוש נכסים שמיצו את הפוטנציאל ולהצפת ערך לבעלי המניות. מימוש הנכס ברווח של כ-75% על ההון המושקע מבטא את יכולות החברה בזיהוי ובהשבחת הנכסים בהם אנו בוחרים להתמקד. את הנכס במיאמי רכשנו בסוף שנת 2018 תמורת כ-18.25 מיליון דולר, ובהשקעת הון עצמי של כ-6 מיליון דולר בלבד. לאחר שפעלנו להשבחה משמעותית בביצועים התפעוליים, במקביל לפעולות שביצענו להשבחת הקרקע אנחנו שמחים לדווח על עסקה למימוש הנכס.

מימוש זה מגיע כחודש לאחר מכירת הנכס ב-"Hickory Hollow" שבנאשוויל ארה"ב תמורת כ-18 מיליון דולר וברווח של כ-96% על ההון בתוך כשנתיים וחצי. אנו נמשיך במיקוד העסקי להשבחה ולמימוש נכסים שמיצו את פוטנציאל ההשבחה, כפי שעשינו בעסקה זו. מהלכים אלו משקפים את האסטרטגיה בה בחרנו להצפת הערך החבוי בחברה."

x