BHSI) Berkshire Hathaway Specialty Insurance) - מרחיבה את צוות ביטוח העסקאות שלה

ממנה את דניאל ת'יביאסינאם לתפקיד חתם בכיר באיזור אסיה והמזרח התיכון

 

 
Berkshire Hathaway Specialty Insurance (BHSI)Berkshire Hathaway Specialty Insurance (BHSI)
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
18/05/2021

BHSI) Berkshire Hathaway Specialty Insurance) הודיעה היום על מינויו של דניאל ת'יביאסינאם (Thieviasingham) כחתם בכיר לאחריות עסקאות (Transactional Liability) באיזור אסיה והמזרח התיכון.

"אנו שמחים לקדם בברכה את דניאל לשורות BHSI, בעת שאנו ממשיכים להרחיב את יכולותינו בתחומי אחריות העסקאות באיזור אסיה והמזרח התיכון", ציין מרק ברול, ראש תחום אסיה והמזרח התיכון ב-BHSI. נוכחותו בסינגפור מעשירה את יכולתנו להגיב במהירות ובמקצועיות, ולהציע פתרונות לדרישות לקוחותינו בכל הקשור לאחריות עסקאות באיזור זה".

בתחום אחריות העסקאות מציעה כיום BHSI ביטוח מצגים ואחריות, ביטוח מס, ביטוח אחריות תלויה וביטוח הסדר בתביעות יצוגיות על בסיס גלובלי.

"דן מצטרף אלינו בשלב קריטי בפיתוח עסקינו בתחום אחריות העסקאות באיזור אסיה והמזרח התיכון. מוצר זה מעולם לא היה נדרש יותר, לא רק בידי משקיעים פרטיים אלא גם בידי רוכשים בתעשיה, וטרנד זה צפוי להמשיך", אמר סטיבן הרדוון, מנהל תחום אחריות עסקאות באיזור אסיה והמזרח התיכון. "נסיונו של דן באוסטרליה ולונדון, שם טיפל בעסקאות ממגוון איזורים ותחומי אחריות רגולטוריים ברחבי אירופה, יהיה בעל ערך רב עבורנו כאן באיזור אסיה והמזרח התיכון. בנוסף, מומחיותו בתחום המס מאפשרת ל-BHSI להיות כעת חלק ממספר מצומצם של מבטחים המציעים יכולות חיתום לביטוח מס ללקוחות באיזור זה".

דניאל מצטרף ל-BJSI עם נסיון של כמעט עשור בביטוחי מימון תאגידי, מיזוגים ורכישות ועסקאות אחרות. בתפקידו האחרון עבד בחברת Lockton London, וקודם לכן ביצע חיתום לסיכוני עסקאות ב-Ironshore Australia. לדניאל תארים ראשונים במנהל עסקים ובמשפטים מהאוניברסיטה לטכנולוגיה בסידני.

x