ליאור רוזנפלד יגיש תוכנית רדיו שבועית בנושא שוק ההון, ביטוח פנסיה ופיננסים

התוכנית ב-104.5 f.m רדיו צפון תארח את בכירי המשק הענף, הממשל והרגולציה

 

 
ליאור רוזנפלד, צלם: עמי ארליךליאור רוזנפלד, צלם: עמי ארליך
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
02/06/2021

ליאור רוזנפלד נשיא לשכת סוכני הביטוח בישראל לשעבר יתחיל להגיש בקרוב את התוכנית הכלכלית ב-104.5 f.m רדיו צפון שתעסוק בסוגיות כלכלה,בנקאות,פיננסים,שוק ההון הפנסייה והביטוח.רוזנפלד יארח מידי שבוע  את בכירי המשק,ענף הביטוח,הממשל והרגולציה וכן מובילי דעה בישראל.

רוזנפלד מנכ"ל ובעלים של סוכנות ביטוח מובילה בצפון כיהן עד לפני חודשיים כנשיא לשכת סוכני הביטוח בישראל ולאחרונה נבחר כפי שפורסם אצלינו לצוות החשיבה,האסטרטגיה והביצוע של אשכול רשויות המפרץ בו חברות כ16 רשויות מקומיות בצפון שעוסק בהנעת עסקים, מסחר, תעשייה וכלכלה.

רוזנפלד: ״לענף הביטוח, הפנסייה והפיננסים ובכלל למתרחש בשוק ההון יש השפעה על כל אזרח בישראל בכל גיל, הכוונה לשים בכל שבוע את הזרקור על חידושים, שינויים וסוגיות בוערות שמעניינות קודם את הציבור הכללי עם עמדת השחקנים בשוק שיש להם יותר מנגיעה בהובלת התהליכים והם מנהלים בכירים בתעשייה, מובילי דעה בציבוריות הישראלית בכנסת, בענף, בתקשורת בגילדות המקצעיות לרבות לשכת סוכני הביטוח, זוהי תהיה תוכנית הביטוח של ישראל״.

נתוני הרייטינג בשעת השידור כמו גם נושאי התוכנית שייבחרו בכל שבוע בסינרגיה עם האקטואליה מבטיחים שיהיה כאן מעניין, אני לא מתפשר על פחות מזה".

רינה בן עיון מנכ"לית רדיו צפון 104.5 f.m: "אנחנו שמחים לצרף לשורותינו את ליאור רוזנפלד לשעבר נשיא לשכת סוכני הביטוח בישראל, אני בטוחה שהוא יביא ערך מוסף לרצועת המומחים של הרדיו עם המקצועיות והידע העצום בתחומים המהותיים המעניינים והנחוצים לכל אחד מאיתנו בחיי היום יום ואני מאחלת לו ברוך הבא ובהצלחה".

x