עמותת אור ירוק ואיילון ביטוח בשיתוף פעולה להגברת המודעות לסכנות בנהיגה בשכרות ובמטרה להציל חיים

עמותת אור ירוק ואיילון ביטוח חברו לשיתוף פעולה, במסגרתו יתנדבו עובדי החברה יחד עם נציגי עמותת אור ירוק בפעילות ייחודית שנועדה להעלות למודעות את הסכנות הנובעות מנהיגה בהשפעת אלכוהול ובכבישים בכלל

 

 
אריק יוגב מנכל איילון ביטוח, צילום: אייל גזיאלאריק יוגב מנכל איילון ביטוח, צילום: אייל גזיאל
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
03/06/2021

שיתוף הפעולה יתמקד בנהגים צעירים וינגיש את ההסברה לסכנות הטמונות בנהיגה תחת השפעת אלכוהול.

יגיעו המתנדבים עובדי איילון ביטוח יחד עם נציגי עמותת אור ירוק לסביבת הבילויים בתל אביב ושם יבצעו פעילות הסברתית שנועדה לצמצם את כמות הנפגעים מתאונות אלכוהול ומתאונות דרכים בכלל. במסגרת הפעילות:

המתנדבים יחלקו לעוברים ושבים "נשיפונים" שבאמצעותם ניתן לבצע בדיקת אלכוהול לנהגים צעירים ובכלל.

תוקם עמדת משקפי אלכוהול – משקפיים אשר מרכיבים על העיניים והן ממחישות את השפעתו של האלכוהול על המוח וכיצד הוא פוגם ביכולת שלנו לבצע פעולות בסיסיות ועל אחת כמה וכמה פעולה הדורשת פוקוס וריכוז מלא כמו נהיגה.

יחולקו למבלים במקום פלאיירים ובהם מידע אודות החוקים והתקנות הנוגעים לנהיגה תחת השפעת אלכוהול.

המתנדבים יחלקו למבלים גם צמידים ועליהם הכיתוב "יחד נציל חיים".

ארז קיטה, מנכ"ל עמותת אור ירוק: "אנו מאמינים כי פניה לקהל הצעירים יכולה לעשות שינוי תפיסתי בקרבם וכי הם יוכלו לשמש כשגרירים משמעותיים לתחום הבטיחות בדרכים. אנו בעמותת אור ירוק רואים בהסברה לבטיחות בדרכים ולסכנות הנובעות מנהיגה בהשפעת אלכוהול חלק חשוב ומכריע בצמצום התאונות והנפגעים. שיתוף פעולה חשוב זה עם איילון ביטוח יוכל לסייע בקידום הבטיחות בדרכים, מסרי הבטיחות יועברו למבלים ומהם ליתר הקהילה. ככל שנצליח להגיע ליותר בני אדם כך נוכל להבטיח שיותר יגיעו לביתם בשלום".
 
אריק יוגב, מנכ"ל איילון מביע את הערכתו לעובדי החברה על רוח ההתנדבות ומציין: " אנו רואים חשיבות רבה ביותר בקידום ועידוד נהיגה אחראית וזהירה בקרב נהגים צעירים. שיתוף הפעולה שלנו עם עמותת אור ירוק מתבטא, בין היתר, בשילוב המלצות וטיפים לנהיגה בטוחה של מומחי העמותה באפליקציית איילון Young - ביטוח לנהגים צעירים, הראשון מסוגו בישראל, המתגמל צעירים על נהיגה בטוחה. באמצעות חיישן חכם ברכב, הנהג הצעיר והוריו מקבלים חיווי אודות אופן הנהיגה והנהג הצעיר נהנה מ"ארנק דיגיטלי" המקנה לו הטבות ייחודיות בגין נהיגה זהירה."
x