שיתוף פעולה בין בית השקעות אפסילון לחברת אלפא ביתא

חברת הקרנות של אפסילון חתמה על שיתוף פעולה עם חברת אלפא ביתא, לפיו יעברו לניהולה של אפסילון קרנות הנאמנות מחברת אנליסט

 

 
גיל קורן, מנכל אפסילון קרנות נאמנותגיל קורן, מנכל אפסילון קרנות נאמנות
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
03/06/2021

במסגרת השת"פ חברת אלפא ביתא פקטורים תשמש כיועץ חיצוני לקרנות. 

בנוסף בכוונתם להקים קרן אסטרטגיות חדשה אשר תתבסס על הייעוץ של אלפא ביתא פקטורים. 

חברת אלפא ביתא נוסדה ע"י קובי שמר, ממייסדי בית ההשקעות אנליסט והיא מתמחה בפיתוח אסטרטגיות השקעה כמותיות מתקדמות המבוססות על מחקר אקדמי וכלים טכנולוגיים מתקדמים לניהול השקעות ועוסקת בנוסף בפיתוח מדדים. 

גיל קורן מנכ"ל חברת הקרנות של אפסילון אמר: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם חברת אלפא ביתא, אשר מביאה איתה שנים רבות של ניסיון בתחום צומח ומתקדם בעולם ההשקעות - ניהול השקעות כמותי המתבסס על עשרות שנים של מחקר אקדמי של החוקרים מהמובילים בעולם. לחברת הקרנות של אפסילון התמחות רבת שנים בניהול השקעות מסורתי אשר מתבסס על ניהול השקעות איכותי מבוסס אנליזה ומחקר ואנו רואים במוצרי אלפא ביתא מוצר משלים לקרנות המנוהלות של אפסילון אשר יכולים לתרום למשקיעים ולהמשך הצמיחה של החברה." 

קובי שמר, מייסד אלפא ביתא: "שיתוף הפעולה עם אפסילון הינו  מהלך אסטרטגי עבורנו להמשך צמיחה במוצרים ובהשקעות המתבססים על מחקרים וכלים טכנולוגיים מתקדמים של החברה, אשר מיושמים בין היתר גם בקרנות הגידור שלנו ואנו מברכים על כך".

בחברת הקרנות של אפסילון מנוהלים 31 קרנות נאמנות בסך נכסים של 2.5 מיליארד ש"ח, ולאחרונה נמצאים במגמת צמיחה וגיוסים. אפסילון נמצאת בבעלותו של שמואל פרנקל וחברת דסק"ש.

x