איטורו הגישה מסמך רישום חשאי לרשות ניירות הערך האמריקאית

החברה מדווחת על המשך צמיחה מואצת | ברבעון הראשון של 2021 נוספו לאיטורו 3.1 מיליון משתמשים רשומים חדשים

 

 
Image: DreamstimeImage: Dreamstime
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
06/06/2021

חברת הפינטק איטורו מדווחת על המשך צמיחה מואצת ופרסמה היום מספר נתונים עסקיים נבחרים לגבי ביצועיה ברבעון הראשון של 2021. ההודעה מתפרסמת לאחר הגשת מסמך רישום (F4) חשאי לרשות ניירות הערך האמריקאית, המתייחס למיזוגה העסקי של איטורו עם FinTech Acquisition Corp. V (נאסד"ק: FTCV). בנוסף, פרסמה החברה מידע פיננסי הנגזר מהדוחות הכספיים המבוקרים שלה לשנת 2020.

יוני אסיא, מייסד-שותף ומנכ"ל איטורו אמר: "שנת 2020 התאפיינה במעורבות גוברת של משקיעים פרטיים בשוק ההון, ומספר שיא של משקיעים פעלו בשווקים באמצעות פלטפורמות השקעה מקוונות. המגמה הזו הואצה בשנת 2021. מומנטום הצמיחה החזק של איטורו נמשך, כאשר ברבעון הראשון לבדו נוספו לאיטורו 3.1 מיליון משתמשים רשומים חדשים. לשם השוואה, במהלך שנת 2020 כולה נוספו לאיטורו 5 מיליון משתמשים."
    
אסיא הוסיף: "חווינו גידול בביקוש למניות ולנכסי קריפטו ברבעון הראשון של השנה, במהלכו בוצעו באיטורו מעל ל-210 מיליון פעולות מסחר. בקרב משקיעים פרטיים בלט ביקוש משמעותי למניות, בייחוד בחודשיים הראשונים של 2021. 

שוק הקריפטו העולה בסוף שנת 2020 ותחילתה של שנת 2021 הדגיש את גיוון נכסי קריפטו בתיקי ההשקעות של המשקיעים הפרטיים, לצד פופולריות גוברת של מספר נכסי קריפטו. איטורו הוסיפה השנה 7 נכסי קריפטו לפלטפורמה שלה כדי לתמוך בביקוש הגובר ומתכננת להוסיף נכסי קריפטו נוספים."

לסיכום, ציין: "בהמשך לרבעון ראשון משמעותי וחזק,  איטורו ממוצבת היטב כדי להוסיף ולקחת חלק משמעותי מהשוק הגלובלי הצומח."

נתונים בולטים ועדכונים 

החברה תפרסם את הדוחות הכספיים של הרבעון הראשון לשנת 2021 בשבועות הקרובים. 

ברבעון הראשון של 2021 נוספו לאיטורו 3.1 מיליון משתמשים חדשים, מדובר בעלייה של 214% במספר הנרשמים החדשים ביחס לרבעון המקביל בשנת 2020 בו נוספו לה מיליון משתמשים.   

מעל 210 מיליון פעולות מסחר בוצעו בפלטפורמה ברבעון הראשון, עלייה של 233% ביחס לרבעון הראשון של שנת 2020. 

איטורו הוסיפה 7 נכסי קריפטו חדשים לפלטפורמה שלה על מנת להיענות לביקוש הגובר בקרב לקוחותיה וכדי להעצים את אפשרויות גיוון הנכסים בתיקי ההשקעות שלהם.

החברה מתכננת להשיק את אפליקציית eToro Money באנגליה ובאירופה במהלך 2021.

החברה פרסמה מידע פיננסי הנגזר מהדוחות הכספיים המבוקרים שלה לשנת 2020. 

ד"ר חדוה בר הצטרפה לאחרונה להנהלה הבכירה של איטורו כ- Global COO ומשנה למנכ"ל, לצידו של שלום ברקוביץ', סמנכ"ל הכספים של איטורו ומשנה למנכ"ל המפקח על הצוותים הפיננסיים הגלובליים של החברה ועל פעילותה בבריטניה, ארה"ב ואסיה. ד"ר בר תוביל את המצוינות התפעולית של איטורו ואת העמקת התשתיות התפעוליות של החברה והממשל התאגידי, ניהול הסיכונים, הרגולציה והאחריות החברתית.  
 
 

x