אפולו פאוור מתקדמת עם Audi לשילוב היריעה הסולארית שלה בחלקי כלי רכב

שביעות רצונה של Audi מתוצאות הבחינות שבוצעו עד כה על עשרות דגמים בישראל ובחו"ל, מקדמת את אפולו צעד נוסף אל עבר ייצור סדרתי של יריעות סולאריות אשר ישולבו בתהליך ייצור הרכבים

 

 
עודד רוזנברג מנכל אפולו פאוור, צילום: יחצעודד רוזנברג מנכל אפולו פאוור, צילום: יחצ
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
06/06/2021

עודד רוזנברג מנכ"ל אפולו פאוור ציין: "העבודה עם ענקית הרכב אודי, מתקדמת לשביעות רצוננו, בשיתוף פעולה בין צוותי אאודי בגרמניה לבין הצוותים שלנו פה בישראל. אנו מתקדמים בכל החזיתות, במחקר ופיתוח של היריעות הסולאריות, בו הגענו להישגים שעשויים להביא אותנו לשיפור ביעילות ולהפחתת עלויות, ובפיתוח השווקים שלנו הן בשוק הרכב, הן בתחום המבנים ביחס אליו נחתם הסכם מפורט מול תדיראן סולאר והן בתחומים חדשים כגון תעשיית החלל. אנו ממשיכים לפרוץ גבולות ולאתגר את הדמיון במטרה להביא לעולם את האנרגיה של העתיד".

חברת אפולו פאוור, המפתחת מוצרים ופתרונות טכנולוגיים בתחום האנרגיה הסולארית, מדווחת כי קיבלה אישור פורמלי מ Audi AG לגבי תכולת העבודה ליתרת תקופת הבחינה הראשונית של שיתוף הפעולה בין השתיים עד לחודש יולי 2021. 

המשך העבודה המשותפת תכלול, בין היתר, המשך בחינת אספקטים שונים בהתאמת הקונספט הטכנולוגי למסחור, שיטות שילוח, בדיקות טכניות וחשמליות, עבודה עיצובית, בחינת ההתאמה החשמלית לרכב, תחשיב עלויות, תחשיב הפחתת פליטות פחמן וכן בחינת אופנים עתידיים אפשריים לשרשרת האספקה. 

האישור הגיע בעקבות שביעות רצון של הצדדים מתוצאות הבחינות שבוצעו עד כה (הן במפעל של אפולו פאוור והן במפעלה של אאודי), אשר כללו בעיקר ייצור של עשרות דגמים, בגדלים שונים, ושילובם בחומרים שונים. 

כזכור, אפולו פאוור דיווחה ביולי האחרון על מזכר הבנות בין החברות, להסדרת שיתוף הפעולה בין הצדדים בפרויקט לשילוב טכנולוגיית היריעה הסולארית בחלקי רכב של אודי או תאגיד אחר מקבוצת פולקסווגן העשויים מחומרים מסוימים, כאשר השלב הראשון של שיתוף הפעולה הינו בחינה ראשונית של הטכנולוגיה בפרק זמן של עד 12 חודשים. 

x