דן דוברי יו"ר קבוצת גלובלנט הצטרף לדירקטריון של חברת Bonart השוויצרית

דן דוברי המתגורר בלונדון ומשמש כיו"ר של קבוצת החברות GlobalNet ו All Seasons מאיי מן בבריטניה הצטרף לדירקטריון של חברת BONART השוויצרית

 

 
דן דוברי, יור קבוצת גלובלנטדן דוברי, יור קבוצת גלובלנט
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
07/06/2021

חברת BONART נוסדה בשנת 2010 ע"י ד"ר בועז ברק מבכירי הבנקאים בעולם (לשעבר חבר הנהלה בכירה של UBS וCredit Swiss). קבוצת רוטשילד רכשו ממנו ב-1990 את חברת ניהול השקעות שייסד בישראל. 

לד"ר ברק דוקטורט במשפט בינלאומי וכלכלה מאוניברסיטת Cambridge ותארים אחרים מאוניברסיטת תל אביב, אוניברסיטת ברוג' בבלגיה והאקדמיה למשפט בינלאומי בהולנד. ברק חבר הדירקטריון הבינלאומי של מכון וייצמן, חבר בהנהלה של בורסה חדשה בשוויץ ויועץ למספר רב של חברות פיננסיות באירופה.

חברת BONART העניקה ייעוץ לבנק הגלובלי המוביל UBS ושמה לה כמטרה לעזור לערוצי הייעוץ ברחבי העולם ליזום, לעצב ולבצע אסטרטגיות השקעה כשותף. BONART הפכה לאחת החברות הפיננסיות המובילות בשוויץ פיתחה מודלים עיסקיים לגיוס הון עבור חברות המתכננות הנפקה עתידית וכמו כן מסייעת לקרנות השקעה פיננסיות בשיווק מוצרי השקעה חדשניים. לחברה ישנם פלטפורמות להקמה וליצירה של קרנות אלטרנטיביות בעלות זולה ובפיקוח רגולטורי מלא. הקרנות האמורות הותאמו גם לרגולציה הישראלית וכבר משמשות שורה של גופים פיננסים בישראל. 

הידע והנסיון הרב שד"ר ברק מביא לשותפות מעניק אפשרויות לערוצי שיווק שאין להם תקדים ועשוי לשנות את הגורל של משפחות ברחבי העולם. החברה קשורה לכאלף משרדי FAMILY OFFICES באירופה ומשתפת פעולה שוטפת עם כ-400 מנהלי תיקים בשוויץ, גרמניה ואוסטריה.

חברת גלובלנט הקימה באחרונה יחד עם BONART פלטפורמת השקעות רשומות למסחר בבורסת שוויץ (SIX) (ששמה GDI (Global Diversified Investments שפתחו אפשרויות רבות לערוצי הייעוץ וההפצה ברחבי העולם. המוצרים של גלובלנט מוגדרים כניירות ערך שוויצרים ונושאים מספר זיהוי של ניירות ערך בינלאומיים. מדובר בנוסף לדן דוברי היועצים הנוספים בחברה הם: 

Eric Sarasin, הבעלים לשעבר של בנק SAFRA- SARASIN בעל ניסיון של 30 שנים בתפקידים בכירים במורגן סטנלי, סיטיבנק, Pictet, וכיום משמש יו"ר של Singularity Group. 

Christian Katz, לשעבר יו"ר ומנכ"ל הבורסה השווצרית (SIX).

צבי זיו, לשעבר מנכ"ל בנק הפועלים. 

ד"ר בועז ברק הוסיף: אנו שמחים לראות את דן כחלק מהצוות שלנו. אני פועל בעולם הפיננסי במהלך עשרות שנים והערכים שלי ושל דן זהים. אנו שמים את הנגישות לידע וכלים לטובת ערוצי הייעוץ ברחבי העולם כשליחות שלנו. אנו חיים בעולם שלא רק משתנה אלא מתהפך ובו נוצרים איומים רבים אך גם הזדמנויות רבות. בכוונתו לעזור לעסקים לאמץ גישה קלה להשקעה עבור לקוחותיהם ולהפוך לימונדה ללימון. המכשירים שבנינו עם שורת החברות של דן עשויים לשנות את הדרך שבו מטפלים בתחום ההשקעות וכך לעזור להגשים מטרות. 

אוהד ויגמן מנכ"ל גלובלנט ישראל אמר: אנשי המקצוע בישראל ניצבים מול אתגרים שחלקם הם קיומיים. יש להם צורך להרחיב את בסיס הידע שלהם ולהתאים את המיומנויות ושיטות העבודה לעולם חדש עם פוטנציאל רב. לדעתי זה שאלה של "לשגשג או לפרוש" ואני מאמין שבעולם החדש שמתפתח כאן בארץ יוכלו כל מי שרוצה ומוכן להתאים את עצמו למודל עבודה חדש, אפשרות לשגשג ולבצע בד ובד שליחות חשובה לטובת משפחות שרוצות להגשים חלומות ולחיות חיים של ביטחון וכבוד. הכלים שהצוות ב BONART מעמיד לנו עשויים ליצור הזדמנות עסקית ללא תקדים בישראל שכן באמצעות מוצר פיננסי מהפכני זה, GDI מציע הזדמנות להשקיע בהיצע מגוון מאוד של אסטרטגיות (לרבות השקעות אלטרנטיביים) בפיזור רחב. 

דן דוברי סיכם: עכשיו יחד עם ד"ר ברק, אוהד ויגמן ואחרים יש לי הזדמנות להיות שותף לעשייה שעשוייה להשפיע על החיים של מיליוני משפחות ברחבי העולם. המכשיר GDI שבנינו שיצא לדרך לאחרונה ברשתות יועצים בשויץ, אנגליה, ישראל וסינגאפור. יש בו פוטנציאל לשנות את השוק ולהעניק לערוצי ההפצה יכולות וכלים שלא היו להם עד היום כדי לשנות את העסק שלהם ולראות אור בתקופה של אתגרים ומכשולים רבים. בעבר היתה לי זכות ענקית להיות חלק מהאבולוציה של השוק הפיננסי בישראל. כאשר הייתי מנהל בהראל היתה לי זכות להיות שותף לעשייה רבה בעולם הבריאות, אחר כך יחד עם פרופ' זקס ושותפיי ספי פלד ויוסי כהן למסד את עולם הפנסיה הפרטית, לאחר מכן יחד עם בני גאון האגדי ויצחק חלמיש להביא ולהפעיל בארץ את עולם התכנון הפיננסי ולמסד אותו יחד עם משה לרון.

x