סלברייט - התחלה טובה ל-2021

גידול בהכנסות וברווח

 

 
יוסי כרמיל, מנכל סלברייט, צילום: שלומי יוסףיוסי כרמיל, מנכל סלברייט, צילום: שלומי יוסף
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
08/06/2021

סלברייט, המובילה הגלובלית בפתרונות ("Digital Intelligence ("DI, למגזרים הציבורי והפרטי, הודיעה היום על תוצאות כספיות לשלושת החודשים שהסתיימו ביום 31 במרץ 2021.

"סלברייט התחילה טוב מאוד את שנת 2021 עם צמיחה בהכנסות ושיעור רווחיות ברבעון הראשון שעלו על ציפיותינו", אמר יוסי כרמיל, מנכ"ל סלברייט."אנו מרוצים מהצלחתנו להוציא לפועל את אסטרטגיית הצמיחה של החברה, ולהמשיך להציע ללקוחותינו פתרונות digital intelligence המסייעים יום יום ללקוחותינו לשפר ולהאיץ תהליכי חקירה. אנחנו ממשיכים להתמקד באסטרטגיה שלנו ומאמינים שאנו בדרך הנכונה להשיג את יעדינו לשנה כולה. החתימה על עסקת המיזוג  עם TWC Tech Holdings II Corp. זמן קצר לאחר סיום הרבעון היתה ציון דרך מרגש, ואנו מצפים להשלים את המיזוג ולהפוך לחברה ציבורית ברבעון השלישי של שנה זו."

דגשים פיננסיים ועסקיים מהרבעון הראשון

הכנסות שנתיות חוזרות (ARR) של 150 מליון דולר, גידול של 53% לעומת אשתקד.

שיעור שימור הכנסות חוזרות, נטו ועל בסיס דולרים, של 148%.

הכנסות של 53.3 מליון דולר, גידול של 38% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

הכנסות ממנויים בהיקף 40.5 מליון דולר, גידול של 59% לעמת התקופה המקבילה אשתקד.

רווח גולמי ושולי רווח גולמי 45.1 מליון דולר ו-85%, בהתאמה.

EBITDA מתואם ושולי EBITDA מתואם 11.3 מליון דולר ו-21%, בהתאמה.

הושק פתרון ה- Cellebrite Endpoint Inspector – פתרון איסוף ראיות דיגיטליות מרחוק תומך ענן המיועד ל-Windows ומ-Mac עבור חקירות פנים ארגוניות וגילוי מידע אלקטרוני (eDiscovery).

החברה חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Axon לטובת שילוב המידע שנאסף, מנותח ונבדק בפלטפורמת ה-Digital Intelligence של סלברייט עם Axon Evidence, הפתרון הדיגיטלי של אקסון לניהול ראיות.

בנוסף, הכריזה סלברייט לאחרונה על מספר הישגים חשובים התורמים להרחבת פלטפורמת ה-digital intelligence שלה:

הקמת שותפות אסטרטגית עם הסוכנות למדע וטכנולוגיה במשרד הפנים של סינגפור Singapore's HTX על מנת להאיץ חדשנות ולספק יכולות digital intelligence מובילות בתעשיה.

השקת הגרסה החדשה של Cellebrite Pathfinder, פתרון הדגל לניתוח מידע ראייתי, המביא יכולות משמעותיות בתחומי ניתוח הנתונים, התאמה לתשתית מחשוב ארגונית, סקלביליות ושיפור ביצועים.

מיזוג עסקי עם TWC Tech Holdings

כפי שכבר הוכרז, סלברייט ו-TWC Tech Holdings  חתמו על הסכם ותכנית מיזוג עסקי ("הסכם המיזוג"). כתוצאה מהעסקה, סלברייט מצפה להפוך לחברה ציבורית נסחרת בנאסדק, תחת הסימול החדש "CLBT", כאשר שווי השוק המוערך של סלברייט לאחר המיזוג צפוי להיות כ-2.4 מיליארד דולר. מטרת העסקה לאפשר לסלברייט לממש הזדמנויות צמיחה משמעותיות במגזר הציבורי, לפתח פתרונות חדשים עבור לקוחותיה, ולהרחיב את פעילותה במגזר הפרטי כמו גם בשוקי יעד נוספים.

x