חברת ההשקעות Together מציפה ערך בהשקעה ב-Sofi

בתוך פחות משנה מאז השיקה החברה ביחד עם פלטפורמת ההשקעות The Elephant את קרן ההשקעות שלה "Together Unicorn 1", קרן השקעות ייחודית המשקיעה במניות חברות חדי קרן (חברות בעלות שווי מינימלי של מיליארד דולר לפחות)

 

 
מצד ימין לירן פלג, שוקי כהן שרת, צלמת: רווית פרימצד ימין לירן פלג, שוקי כהן שרת, צלמת: רווית פרי
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
09/06/2021

הקרן הצליחה בפעם נוספת להוכיח את מודל ההשקעה הייחודי והמוצלח שלה והפעם באמצעות ההשקעה שביצעה בחברת Sofi - חברת יוניקורן שהקרן השקיעה במניותיה רק לפני כחצי שנה ובימים האחרונים החלה להיסחר בנאסד"ק במחיר גבוה משמעותי מהמחיר בו הקרן רכשה את המניות. יצוין כי לפני מספר חודשים בודדים הודיעה הקרן על הצלחה משמעותית שנבעה כתוצאה מהשקעתה במניות חברת Palantir אשר נסחרת בבורסת ניו יורק- NYSE  השקעה שהניבה לקרן רווחיות של מאות אחוזים.

רו"ח שוקי כהן שרת, יו"ר Together השקעות ואשר משמש כיו"ר וועדת ההשקעות של הקרן הגיב: "אנחנו שמחים וגאים בהצלחות הקרן, מודל ההשקעה הייחודי מוכיח את עצמו שוב בתוך תקופה קצרה, התברכנו בשותפים מעולים - חברת The Elephant ובוועדת השקעות מהטובות בעולם המורכבת מפסיפס של אנשי מקצוע מעולים בתחומם, אשר מובילים את הקרן להצלחות יוצאות דופן. 

לירן פלג, מנכ"ל Together השקעות: "אחד הפרמטרים המרכזיים שבהם אנו מתחשבים טרם ביצוע ההשקעות שלנו במניות חברות חדי הקרן הינו הקרבה למועד האקזיט. עובדה המאפשרת למשקיעי הקרן מפגש מהיר עם כספי ההשקעה לשמחתנו מודל ההשקעה מוכיח את עצמו, אנו שמחים להציף ערך משמעותי ומהיר למשקיעים שלנו, ומשוכנעים כי גם ההשקעות הנוספות של הקרן יניבו תשואות מעולות למשקיעיה.

x