בחירות בארגון המתכננים הפיננסים האירופאי - EFPA

ביום שלישי האחרון, ה-8 ביוני 2021, נערכו בחירות להנהגת ארגון המתכננים הפיננסים האירופאי (EFPA) ונבחרה הנהגה חדשה לארגון

 

 
היו״ר הנבחר, מר עומר רבינוביץ׳היו״ר הנבחר, מר עומר רבינוביץ׳
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
10/06/2021

ליו"ר הארגון, נבחר המתכנן הפיננסי מר עומר רבינוביץ CFP, EFP ולנשיאות הארגון נבחר מר אוהד ויגמן ,MBA,CMC. 

עומר רבינוביץ, מייסד ומנכ״ל אינווסטור 360, בעל תואר בכלכלה וחשבונאות מטעם האוניברסיטה העברית, מחזיק ברשיון פנסיוני מטעם משרד האוצר, בוגר מסלול ההכשרה לתכנון פיננסי בינלאומי cfp. ובעל נסיון רב ומומחיות בשוק ההון ובהשקעות אלטרנטיביות.

הנשיא הנבחר, מר אוהד וייגמן

אוהד וייגמן
, מנכ"ל GlobalNet בית השקעות, בעל תואר MBA במימון ואסטרטגיה מאוניברסיטת ת"א, מעל 22 שנות ניסיון בעולם ההשקעות והפיננסים, בעל מומחיות בתכנון פיננסי ופרישה, מומחה ומרצה במיסוי פרישה והשקעות אלטרנטיביות. 

אוהד אף נבחר להיות נציג ישראל בדירקטוריון EFPA האירופאי.

חברי הועד המנהל שנבחרו הם: מר יובל אייזנברג, מר אורן דוברי, מר נעם הירשקורן, מר ראובן טיטואני, הגב' לירון דוברי, הגב' ליאת פרנקל ומר עודד טוביה

מר דן דוברי נבחר להמשיך לייצג את ישראל בועדה המקצועית הבינלאומית.  

בישיבת ועד המנהל הקרובה ימונו ראשי הועדות, ראש ועדת הביקורת וכן ראש הועדה המקצועית (SQC) בישראל.

כיום, הארגון מונה כ-130 חברים, אך מאות אנשי מקצוע נוספים נמצאים בתהליך הכשרה והארגון שם לו כיעד להגיע לכ- 1000 חברים עד 2024. 

מר אודי אביטל סיים את תפקידו כיו"ר EFPA ישראל לאחר כהונה של שנתיים. אודי הודיע לועדה המנהלת של הארגון על כוונתו לפרוש לפני מספר שבועות. בוועד המנהל נקבע כי מר אוהד ויגמן ישמש כיו"ר הארגון באופן זמני, וזאת עד לקיום הבחירות, אשר התקיימו כאמור השבוע. אודי נמצא בשלבים מתקדמים להקמת עמותה שתקדם מקצועות נאמנות בישראל וישמש כיו"ר המייסד של העמותה החדשה. 

הארגון האירופאי פועל מטעם וכחלק מהקהילה האירופאית במטרה לקדם מקצועיות וערכיות בקרב אנשי מקצוע באירופה ובעולם בפיננסים. 

EFPA הוא הארגון המוביל באירופה לקביעת סטנדרטים מקצועיים לאנשי מקצוע הפועלים בתחום הייעוץ והתכנון הפיננסי במטרה לייצר אמון בקרב הציבור באנשי המקצוע היועצים להם. הארגון משפיע על השוק העולמי באמצעות מאות אלפי אנשי מקצוע שמתחייבים לידע, מיומנויות, לימודי המשך והתנהגות אתית בטיפול במשפחות. 

לארגון ארבע הסמכות עיקריות: 

רמה 3 עובד תמיכה פיננסית (אנאליסט פיננסי);

רמה 4 מומחה השקעות;

רמה 5 יועץ פנסיוני פיננסי;

רמה 6 מתכנן פיננסי. 

מר אודי אביטל, היו"ר היוצא:

"כסוכן ביטוח, וכיו"ר הועדה הפיננסית לשעבר בלשכת סוכני ביטוח, אני גאה להיות חלק בהקמה של הארגון ורואה שליחות בלעזור למשפחות בישראל באמצעות אנשי מקצוע ראויים לחיות את החיים שמגיעים להם. בכוונתי לנצל את כל ההשפעה שלי לקדם את המקצוע. אני מאחל לדורות הבאים של אנשי מקצוע מוסמכים אירופאים המון הצלחה ומשוכנע בערך הרב והכבוד שהארגון יעניק לכולנו". 

דן דוברי לשעבר יו"ר איגוד מתכננים פיננסים בישראל וכיום יו"ר של בית השקעות

"אני רוצה להודות לאודי על השירות שלו ומאחל לו הצלחה רבה בעמותה החדשה שלו ששם את הערך עליון של נאמנות בקדימות. אין לי ספק שעומר ואוהד יחד עם ראובן טיטואני יצעידו את הארגון קדימה ויביאו כבוד גדול לעם ישראל״.

עומר רבינוביץ יו"ר העמותה הנבחר וכיום מנהל את חברת "אינווסטור 360" הוסיף

"ראשית אני רוצה להודות לאודי על השירות שלו. אתגר העיסוק בתכנון פיננסי ובכלל השקעות בעולם של ריבית 0% מעולם לא היה גדול יותר. נשאף להיות ארגון שמקדם פתרונות שמותאמים  למציאות המשתנה".

מר אוהד ויגמן, הנשיא הנבחר, וכיום מנכ"ל של בית השקעות הוסיף

"להיות חלק מקהילה של אנשי מקצוע, שנושא המקצועיות וההתמקצעות היא נר לרגליהם, זהו כבוד גדול בשבילי. נעשה הכל כדי שישראל תיהיה חלק משמעותי בארגון הבינלאומי ולשתף פעולה עם כל ארגון ששם את ערך המקצועיות וטובת המשפחות בקדימות." 

מר ראובן טיטואני סיכם ואמר

"חשוב לעם ישראל להיות חלק מאירופה ואני רוצה להודות לאודי על הכהונה שלו והשת"פ. אנחנו בתלפיות שמים את הלקוח במרכז וברור לנו שהעתיד של הסוכן הוא נגישות לידע וכלים ואני מאמין ש EFPA חייבת להיות חלק משמעותי בעתיד הסוכן בארץ".

x