מניה בפוקוס - וידאו || טאואר || נקודה מכרעת עבור המגמה החיובית במניה

זו מנייה של רכיבים אלקטרוניים וזה שוק מאוד "חם" בימים אלו. כמו הרבה מאוד סקטורים בעולם, הקורונה האיצה בסקטור הזה תהליכים שהיו בקנה הפיתוח גם כך.

 

 
טאואר - מניה במדד תא 35טאואר - מניה במדד תא 35
 

משה שלום
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
15/06/2021

במדור הזה, שבו אנו נביא גם וידאו וגם כמה מילים מקדימות לגבי הנכס המוצג, מטרתנו היא להציג מצב טכני מעניין מעבר לידוע על המניה, המדד, האג"ח וכו... בנוסף לאותו מצב טכני מעורר השראה, אנו גאים גם להציג את יכולותיה של המערכת הגראפית החדשה, כאשר בכל וידאו אביא בפניכם את מה שרלוונטי לאותו נכס ספציפי.

הפעם מדובר במניית טאואר הנסחרת בארץ ובחו"ל (Tower Semiconductor).

והנה כמה מילים על הצד הפונדמנטלי שלה תחילה:

היא מנייה של רכיבים אלקטרוניים וזה שוק מאוד "חם" בימים אלו. כמו הרבה מאוד סקטורים בעולם, הקורונה האיצה בסקטור הזה תהליכים שהיו בקנה הפיתוח גם כך. וכאשר מדובר בעולם הרכיבים, צד הפיתוח וצד הייצור של מוצרים הצורכים את אותם רכיבים עלו בביקוש פלאים.

הצורך בעבודה מרחוק, ובבידור מרחוק, הוסיף אלמנט נוסף של צורך למה שהיה שעבר. בשגרה שלפני משבר הקורונה. ולגבי טאואר ספציפית: השאלה שממשיכה להעזיק את האנליסטים שלה היא: האם החוב שלה מהווה סכנה לרווחיות, ולמצב העתידי של החברה או לא?

כרגע (מרץ 2021) אותו חוב עומד על 164.3 מיליוני דולרים מול מצב של 283.1 מיליונים לפני שנה. שיפור משמעותי ביותר. ומול החוב הזה החברה מציגה רזרבת מזומנים של 710 מיליוני דולרים כך שהיא במצב של עודף מזומנים עקרוני סביב 545 מיליונים. זהו מצב מצוין ומשתפר.

נציין גם שהחברה הגדילה את הרווח לפני הוצאות ב-41% ב-12 החודשים האחרונים. עוד גורם המקל בהרבה על נושא החוב בעיני המשקיעים. וכך, בידי ההנהלה ההכרעה: האם ההכנסות והמזומנים ימשיכו להקטין חוב, או שיופנו בעיקר למחקר-פיתוח, שיווק וצמיחת החברה?

מהגרף ניתן להסיק שהם מאמינים בהנהלה שהיא תיקח את ההחלטות הנכונות. הנה הוידיאו (במידה ויש צורך בכך, ניתן להעלות את איכות התצוגה שלו עד 720, תחת הגדרות איכות תמונה):



 


x