הפניקס ומור השקעות מגדילים את אחיזתם באפולו פאוור

דיווחו על מימוש מוקדם של אופציות

 

 
עודד רוזנברג, מנכל אפולו פאוור, צילום: יחצעודד רוזנברג, מנכל אפולו פאוור, צילום: יחצ
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
24/06/2021

עודד רוזנברג מנכ"ל אפולו פאוור ציין: "המהלך של המוסדיים למימוש מוקדם של האופציות מעיד על הבעת אמון גדולה בחברה ויכולתיה, לאור ההתפתחויות העסקיות האחרונות. בסיס ההון המוגדל של אפולו צפוי להאיץ את הרחבת יכולות הייצור שלנו ויקדם את מימוש היעדים שהצבנו לעצמנו בהפצת היריעה הסולארית הקלה והגמישה בארץ ובעולם".

אפולו פאוור דיווחה בהמשך לדיווחי משקיעיה המוסדיים, קרן ההשקעות מור והפניקס, על כוונתן למימוש מוקדם של אופציות בהיקף של כ-48 מיליון שקל. 

ההקצאה בסך 75 מיליון ש"ח בוצעה בתחילת חודש אפריל לפי מחיר של 16 ש"ח למניה וכללה גם אופציות לא סחירות במחיר 21 ש"ח למניה אשר הינן בתוקף לשנה וחצי.

כיום, פחות מ-3 חודשים לאחר ההקצאה, כאשר האופציות מצויות עמוק בתוך הכסף, מתבצע מימוש של הרוב המוחלט של האופציות המוחזקות על ידן בסך כולל של 47.9 מיליון ש"ח. בתוך כך יגדילו המוסדיים את אחיזתם בחברה כך שקרן מור השקעות תחזיק מעתה 7.92% והפניקס ויחזיקו 9.85%. 

הסכום האמור, יחזק את בסיס ההון של החברה, ויאפשר לה להאיץ את קידום מטרותיה ובראש ובראשונה הרחבת יכולת הייצור. בחברה רואים במהלך כהבעת אמון גדולה מצד המשקיעים המוסדיים הגדולים. 

ברק קפיטל חיתום משמשים כיועצים לחברה בהליכי המימון. 

x