ביטוח ישיר מבטיחה לתקן רכבי מבוטחיה תוך 3 ימי עסקים

ישיר מהיר - שירות בלעדי הדואג לחזרה מהירה לשגרה

 

 
מירב קליפר פרץ, צילום: סיון פרג׳מירב קליפר פרץ, צילום: סיון פרג׳
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
29/06/2021

לראשונה בענף הביטוח: ביטוח ישיר מתחייבת לתקן את רכבי מבוטחיה עד 3 ימי עסקים לאחר הכניסה למוסך.

במידה ויהיה עיכוב, עבור כל יום העולה על 3 ימי עסקים, יקבל המבוטח 100 ₪ במתנה.

מרב קליפר-פרץ, סמנכ״לית השיווק של ביטוח ישיר: "שירות ׳ישיר מהיר׳ הינו קפיצת מדרגה נוספת ברמת השירות של ביטוח ישיר ללקוחותיה. סקר שביצענו לקראת עליית השירות הציף את מידת הקריטיות של הנושא כש-74% מהנשאלים הגדירו כ'חשוב מאוד' את הצורך לקבל את רכבם בחזרה מתיקון במהירות האפשרית. התאונה והטיפול ברכב הם זמן קריטי למבוטח, שרוצה לחזור לחיי השגרה שלו כמה שיותר מהר ובלי כאב ראש. שירות 'ישיר מהיר' מתחבר למעטפת השירותים שהשקנו עד כה, שהעלתה את סטנדרט השירות בשוק הביטוח".

ביטוח ישיר משיקה את 'ישיר מהיר', שירות בלעדי וללא עלות, עבור לקוחות החברה המבוטחים בביטוח מקיף. ביטוח ישיר מתחייבת לתקן את רכבו של הלקוח, בתוך 3 ימי עסקים מרגע כניסתו לתיקון באחד ממוסכי 'ישיר מהיר', בפריסה ארצית. בעבור כל יום עיכוב, העולה על שלושת ימי העסקים, הלקוח יקבל במתנה 100 ש"ח ברשת BUYME, ועד ל-7 ימי עיכוב סך הכל.

בעת פתיחת הדיווח על מקרה תאונה, דיגיטאלית או במוקד הטלפוני 24/7 של ביטוח ישיר, תוצג ללקוח רשימת מוסכי 'ישיר מהיר'. לקוח שיבחר לתקן באחד מהם יקבל את השירות באופן אוטומטי. אם הרכב לא יתוקן בתוך שלושה ימי העסקים, המבוטח יקבל את המתנה באמצעות הודעת SMS ואימייל עם סיום התיקון, שתישלח מהחברה אוטומטית וללא צורך בתזכורת מצד הלקוח. המתנה תוענק באמצעות שובר של רשת BUYME, הכולל קרדיט למתנות לבחירה מהאתר, במעל ל-700 רשתות, מסעדות ובתי מלון. אותו השירות בדיוק יינתן גם לצדדים שלישיים, כלומר כאלה שמבוטחי ביטוח ישיר גרמו להם נזק בתאונה, ולמרות שהם עצמם אינם לקוחות החברה. 

בסקר שביצעה ביטוח ישיר ציינו 98% מהנשאלים כמה חשוב עבורם, שהרכב יחזור לידיהם במהירות מתיקון נזקי התאונה, 74% הגדירו את הצורך הזה כ״חשוב מאוד״, וזאת למרות שהחברה מציעה שירות של רכב חלופי לתקופת התיקון. עוד עולה מהסקר כי הלקוחות מעריכים ,שתיקון רכב במוסך בעקבות תאונה נמשך כ-5.5 ימים בממוצע, נקודה הנחשבת כואבת עבור הלקוחות ולכן ברור כמה משמעותי עבורם שהרכב יוחזר אליהם לא יאוחר מ-3 ימים מיום שנכנס לתיקון. 

ביטוח ישיר ממשיכה להעניק ערך מוסף לכלל לקוחותיה ולבצע מהפיכה בשירות. החברה, אשר הביאה לישראל את מהפכת השירות האישי והישיר, מרחיבה בשנה האחרונה את שירותי החינם ללקוחותיה ושירות 'ישיר מהיר' מצטרף לסדרת השירותים האיכותיים שרק מבוטחי החברה יכולים ליהנות מהם, וללא עלות. 

בין השירותים שהתווספו בביטוח ישיר במסגרת מהפכת השירות של החברה הם:  

שירות "ישיר עד אליך" שמופעל בזמן תאונה וכולל נציגים שמגיעים לרכב עם רכב חלופי עבור המבוטח, ולוקחים במקומו את הרכב למוסך; גם במקרים שבהם הרכב לא צריך שירותי גרירה.

שירות 'מוקד 24/7', להכוונה וסיוע ללקוחות המעורבים בתאונות דרכים, לאורך כל שעות היממה. השירות מייעל עבור הלקוח את הליך התביעה, חוסך את חוסר הוודאות של הלקוח ומפחית את הלחצים הכרוכים באירוע כזה;

חיישן 'SOS ישיר', המותקן ברכב המבוטח בקלות רבה, ומזהה התרחשות תאונה באופן אוטומטי, משדר לביטוח ישיר ולמד"א נתוני  זמן אמת לגבי נזקי התאונה, לרכוש ולגוף, ומאפשר בכך לביטוח ישיר ולמד"א ליזום טיפול בלקוחות, כולל משלוח אמבולנס במהירות אל מקום התאונה.

סמנכ״לית השיווק של ביטוח ישיר, מרב קליפר-פרץ: "שירות ׳ישיר מהיר׳ הינו קפיצת מדרגה נוספת ברמת השירות של ביטוח ישיר ללקוחותיה. סקר שביצענו לקראת עליית השירות הציף את מידת הקריטיות של הנושא, כש-74% מהנשאלים הגדירו כ'חשוב מאוד' את הצורך לקבל את רכבם בחזרה מתיקון במהירות האפשרית. התאונה והטיפול ברכב הם זמן קריטי למבוטח, שרוצה לחזור לחיי השגרה שלו כמה שיותר מהר ובלי כאב ראש. שירות 'ישיר מהיר' מתחבר למעטפת השירותים שהשקנו עד כה, שהעלתה את סטנדרט השירות בשוק הביטוח".

x