איילון נאמנים והמרכז הפיננסי SMART מקבוצת פילת מקימות את סמארט נאמנים

חברה חדשה המתמחה במעטפת שירותים כלכליים ופתרונות ביטוח וחיסכון לכל אחד מצמתי החיים, מזוגות צעירים ועד פרישה. הקמת הסוכנות כפופה לקבלת אישור הפיקוח על הביטוח

 

 
צילום: יח״צצילום: יח״צ
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
29/06/2021

איילון נאמנים, חברת הבת של איילון חברה לביטוח ממשיכה להרחיב את מגוון השירותים והפתרונות הביטוחים שהיא מציעה ללקוחותיה ומקימה את חברת סמארט נאמנים יחד עם המרכז הפיננסי Smart מקבוצת פילת. החברה החדשה שתגיש בימים הקרובים בקשה לקבלת רישיון סוכנות ביטוח, מתמחה בתהליכי יעוץ ואימון מותאמים, תהליכי שיקום והבראה ותהליכי צמיחה וניהול ההון. במקביל, סמארט תעניק שירותי יעוץ משכנתאות, בניית אסטרטגיית השקעות, החזרי מס, אבחונים כלכליים ומגוון פתרונות בתחום הביטוח, החיסכון והפרישה.

צוות היועצים והמומחים של סמארט נאמנים מורכב מיועצים פיננסיים, אנשי כספים, כלכלנים, סוכני ביטוח ויועצי פרישה מהמובילים בישראל בתחום התכנון הכלכלי, ייעוץ המשכנתא ופתרונות ביטוח וחיסכון מותאמים אישית המתמחים בהטמעת תהליכים פרטניים למשפחות ויחידים.

הקמת הסוכנות כפופה לקבלת אישור הפיקוח על הביטוח

אריק יוגב, יו"ר דירקטוריון איילון נאמנים ומנכ"ל איילון חברה לביטוח ברך על הקמת החברה החדשה וציין: "מהלך זה תואם את התוכנית האסטרטגית של קבוצת איילון להרחבת הבסיסים העסקיים של החברה באמצעות הקמת מיזמים חדשים ויצירת שתופי פעולה עם גופים סנרגטיים לפעילות הקבוצה, להמשך הצמיחה הרווחית שלה. הקמת החברה החדשה מקורה בהערכה הרבה שיש לנו לקבוצת פילת ואני בטוח שיחד איתה איילון נאמנים תממש את מטרותיה העסקיות בהתאם ליעדים שהוצבו לה".  

אסף אלמקיאס, מנכ"ל איילון נאמנים מציין: "הקמת סמארט נאמנים מאפשרת לנו להרחיב את מגוון השירותים שאנו מעניקים ללקוחותינו כבר מעל 45 שנה – בעיקר בתחום כלכלת המשפחה וייעוץ המשכנתאות שנמצא בצמיחה גדולה. החברה החדשה תהנה מתשתית מקצועית וטכנולוגית מתקדמת ומהווה חלק מאסטרטגיית הצמיחה והרחבת הפעילות של איילון נאמנים".

זוהר מימון, מנכ"ל קבוצת פילת מציין: "קבוצת פילת מובילה כבר 50 שנה את שוק התעסוקה ובעשור האחרון גם את תחום התכנון הפיננסי המשפחתי מתוך אמונה שהצלחת הפרט ומשפחתו עומדת על שתי רגליים: הרגל התעסוקתית והרגל הכלכלית. החבירה לגוף אמין וחזק כמו איילון נאמנים תאפשר לנו לממש את חזוננו להיות יועצים הנאמנים לפרט ומשפחתו ותרחיב את האפשרויות שלנו לפעול למען הגדלת הנכסים וחיזוק האיתנות הפיננסית המשפחתית של לקוחותינו".

בתמונה: אריק יוגב, יו"ר דירקטוריון איילון נאמנים ומנכ"ל איילון חברה לביטוח, אסף אלמקיאס, מנכ"ל איילון נאמנים וזוהר מימון, מנכ"ל קבוצת פילת בחתימת ההסכם על הקמת החברה החדשה.

x