מגדל ביטוח משיקה סימולטור חדשני וראשון מסוגו בישראל

להרכבת תמהיל הלוואה ייחודי ומותאם אישית לצרכי הלקוח. התהליך הדיגיטלי יקצר את זמן הטיפול בבקשה ליום עבודה אחד בלבד

 

 
תומר רובינשטיין, קרדיט: באדיבות מגדלתומר רובינשטיין, קרדיט: באדיבות מגדל
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
04/07/2021

מגדל ביטוח משיקה בימים אלה סימולטור הלוואות חדש שנועד לסייע ללקוחות ולסוכנים המלווים את הלקוחות להרכיב תמהיל הלוואות ייחודי ומותאם אישית לצרכיו והעדפותיו של הלקוח. באמצעות הסימולטור, יוכלו הלקוחות לבקש הלוואה על חשבון החיסכון במוצרי הפנסיה, גמל, השתלמות, ביטוחי מנהלים ופוליסות חיסכון (פרט), כאשר תמהיל ההלוואה (סוג ההלוואה, הריביות ומשך ההחזר) ייקבע בהתאם לחסכונות שצברו במגדל. הלקוח יתבקש לאשר את ההצעה שתתקבל ולאחר אישורו ובדיקת זכאות ב- BDI, היא תועבר לטיפול מהיר בחברה. 

בקשות הלוואה אשר יוגשו באופן דיגיטלי יעברו תהליך בקרה ואישור דיגיטלי, אשר יאפשר למגדל לקצר את זמן הטיפול בהן ליום עבודה אחד בלבד.

סימולטור ההלוואה יציג ללקוח או לסוכן את כל כספי החסכונות מהם ניתן לקחת הלוואה, בחלוקה לתחומים. במידה וישנן מס' מוצרים תחת אותו סוג תחום, כספי החיסכון ירוכזו תחתיו. מקליקים על סוג המוצר להרכבת תמהיל הלוואה ובוחרים את סוג הריבית, סכום ההלוואה הרצוי, סוג ההלוואה, גרייס וכמות התשלומים לצורך החזר ההלוואה. 

ההצעה תחשוף את הלקוח ללוח סילוקין מפורט ועדכני ליום קבלת ההצעה, בהתאם להרכב הנבחר. מסלולי ההלוואה השונים נבדלים בסוג הריבית (קבועה / משתנה) ולכן רצוי לבדוק יותר מסוג הלוואה אחד כדי שהלקוח יוכל לבחור את ההלוואה המתאימה ביותר עבורו. 

עם השלמת הבקשה הדיגיטלית, יקבל הלקוח העתק מהטופס שמילא ואישר ויוכל להתעדכן בסטטוס הבקשה בעמוד "התהליכים שלי" באזור האישי ובאפליקציית מגדל. הסימולטור זמין לשימוש הלקוחות באזור האישי באתר "מגדל שלי" וכן לשימוש הסוכנים בשולחן העבודה שמעמידה מגדל לרשותם.

לדברי תומר רובינשטיין, מנהל תחום שיווק, דיגיטל וחדשנות במגדל ביטוח, "אנו שמחים להשיק את סימולטור ההלוואות, כלי חדשני וראשון מסוגו בארץ המהווה נדבך חשוב בבשורת החדשנות הדיגיטלית אותה מקדמת מגדל בשנים האחרונות. באמצעות הסימולטור, נוכל להעניק ללקוחותינו שירות ממוקד יותר ומותאם לצרכיהם לתת להם להרכיב את תמהיל ההלוואה המתאים לצרכים שלהם,  ולקצר את משך הזמן עד להעברת כספי ההלוואה למבוטח". 

x