נדב טסלר מצטרף לקוואליטי כסמנכ"ל מקצועי

קוואליטי - בית סוכן מבית הפניקס

 

 
נדב טסלרנדב טסלר
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
04/07/2021

לקוואליטי מודל עסקי מיוחד שבו היא מייצרת ערך משמעותי לסוכניה עם פעילות ענפה לאיתור הזדמנויות ומכירה ללקוחות איכותיים. קוואליטי מונה מעל ל-100 סוכני ביטוח ומתכננים פיננסים ולאחרונה זכתה בתואר בית הסוכן של השנה.

כחלק מהצמיחה המשמעותית של קוואליטי ולאחר שבחודש שעבר הצטרפה לחברה רעות אבירם לתפקיד סמנכ"לית השיווק, כעת מצרפת קוואליטי בכיר נוסף בשוק ההון ואת אחד מאנשי המקצוע המוערכים בענף, נדב טסלר, לתפקיד סמנכ"ל המקצועי של החברה. הצטרפותו של נדב טסלר הינה כחלק מהתפתחות החברה ועיבוי השדרה הניהולית של קוואליטי. טסלר יהיה אחראי במסגרת תפקידו על מערך ההדרכות וההכשרות בבית הסוכן וכן בסיוע לסוכנים בתהליכי שיווק, מכירה ושירות ללקוחותיהם. טסלר מגיע לקוואליטי לאחר שצבר ניסיון רב בשוק ההון והחיסכון ארוך הטווח ונחשב לאחד המומחים המובילים ביותר בענף, בתפקידו האחרון שימש נדב טסלר כסמנכ"ל מקצועי בבית ההשקעות הלמן אלדובי, לפני כן שימש כמנהל המוצר באגף השיווק בחברת הביטוח מנורה מבטחים. טסלר משמש גם כמרצה במכללה האקדמית נתניה ובאקדמיה לפיננסים BDO, בנוסף הוא מפעיל את הבלוג הפופולארי "פנסיוני, להבין את הפנסיה".
 
נדב טסלר מסר: "אני נרגש להצטרף לקוואליטי ומודה על הזכות שניתנה לי. הצמיחה המואצת של קוואליטי מחייבת אותנו להמשיך ולייצר ערכים מוספים נוספים עבור הסוכנים שלנו. אני והנהלת החברה מתכננים לייצר עוד יתרונות תחרותיים מקצועיים ושיווקיים עבור הסוכנים של קוואליטי במטרה להוביל את הסוכנים של קוואליטי להצליח יותר, הרבה יותר. אנחנו מאמינים שסוכני הדור החדש שידעו לתת ערך מוסף ללקוחותיהם באמצעות רמת מקצועיות גבוהה וידע רב יבלטו לטובה ויצליחו מעל אחרים בגיוס לקוחות חדשים ושימור לקוחות קיימים ובכוונתנו להמשיך ולהוביל את דור הסוכנים החדש למקצוענות ומומחיות ברמה הגבוהה ביותר בענף". 

איתי ברדה, יו"ר קוואליטי ברך על המינוי החדש ומסר: "אני שמח על הצטרפותו של טסלר למשפחת קוואליטי ומודה לו על האמון הרב שהוא נותן בנו. נדב הינו אחד המנהלים המקצועיים הכי מוערכים ומבוקשים בענף והצטרפותו מהווה יתרון משמעותי לסוכני קוואליטי ואני בטוח שהצטרפותו תתרום משמעותית להצלחתם ולהצלחת החברה. ההצטרפות של נדב הינה חלק מהרחבת המטה הניהולי והמקצועי שאנו מבצעים כעת על מנת לתת מענה לצמיחה ולגידול המשמעותי בהיקף הפעילות. אנחנו מתכננים להמשיך ולהוביל את ענף בתי הסוכן בצורה איכותית תוך כדי יצירת מגוון ערכים מוספים משמעותיים לשותפים העסקיים שלנו: סוכני הביטוח והמתכננים הפיננסים.


x