מאסיבית טכנולוגיות הדפסה תלת מימד פירסמה תוצאות מקדמיות לחציון הראשון

צמיחה חזקה למאסיבית. שמונה מדפסות נמכרו בחציון הראשון של 2021 – ההכנסות זינקו בכ-62%; לחברה 3 הזמנות עתידיות נוספות למדפסת מאסיבית 10000

 

 

FacebookTwitter Whatsapp
ארז צימרמן מנכל, קרדיט: חברת מאסיביתארז צימרמן מנכל, קרדיט: חברת מאסיבית

עומר רגב
05/07/2021

ארז צימרמן, מנכ"ל מאסיבית טכנולוגיות הדפסה תלת מימד:

״מאסיבית משלימה חציון ראשון כחברה ציבורית, אנו שמחים על האמון שהציבור נתן בנו וממשיכים ביישום תוכנית הצמיחה של החברה וגידול במכירות".

מאסיבית טכנולוגיות הדפסה תלת מימד פירסמה תוצאות מקדמיות חלקיות לחציון הראשון של 2021 (שאינן מבוקרות ואינן סקורות). החברה נהנית מצמיחה חזקה, וממשיכה לקבל הזמנות למדפסות מהדגם החדש והמתקדם – מאסיבית 10000. בחציון הראשון של 2021 מכרה החברה שמונה מדפסות מהדגמים הקיימים, לעומת חמש מדפסות בחציון הראשון של 2020 - צמיחה של 60% במספר המכונות. היקף ההכנסות בחציון הראשון של 2021 מוערך בכ-3.0 מיליון דולר (כ-9.9 מיליון שקל), לעומת 1.8 מיליון דולר (כ-6.4 מיליון שקל) בחציון הראשון של 2020 - גידול של 62%.

מאסיבית החלה במכירה מוקדמת של מדפסת מתקדמת מדגם מאסיבית 10000, עוד לפני השקתה המתוכננת ב-2022. במהלך החציון הראשון של 2021 נוספו שלוש הזמנות (שטרם הוכרו כמחייבות) למאסיבית 10000, ובסך הכול לחברה 11 הזמנות עתידיות למוצר. החברה השלימה בניית מכונה שנייה של מאסיבית 10000, שתשמש להדפסת דוגמאות ללקוחות לצורך תהליך המכירה. החברה ממשיכה בפיתוח מאסיבית 10000 ונערכת ליציאה לבטא (מבדקי לקוח) בסוף 2021.

לאחר שהשלימה הנפקה ראשונית לציבור (IPO) בבורסת תל אביב בסוף פברואר 2021, מאסיבית השיקה את מדפסת מאסיבית 5000 (גרסה מתקדמת לדגמים הקודמים – מאסיבית 1800 ומאסיבית 1500). המדפסת הוצגה בכנס מומחי תלת מימד בפלורידה, ארה"ב, שנערך במאי השנה. המדפסת זכתה להתעניינות מצד יצרני רכב, תעופה ותעשיות נוספות, דבר אשר מגדיל את מספר הלקוחות הפוטנציאלים לחברה. מאסיבית כבר מכרה ארבע מדפסות מדגם מאסיבית 5000.

מאסיבית פועלת כעת להרחבת פעילות השיווק והמכירות בעולם. החברה תפתח ביולי מרכזי פעילות באטלנטה (ארה"ב) ובבריסל (האיחוד האירופי), כחלק מתוכנית הצמיחה הגלובלית. המרכזים ישמשו להדגמת המוצרים ויכולות ההדפסה ללקוחות, קידום מכירות, וביצוע אירועים וכנסים שיווקיים. בחציון השני של השנה מתכננת החברה להשתתף בשמונה תערוכות, כחלק מהליך שיווק מוצריה, להמשיך לחזק את צוות השיווק, ולבצע קמפיינים דיגיטליים, כששוקי היעד המרכזיים הם תעשיות הרכב, הרכבות, הספנות ואוניברסיטאות. עוד מתכננת החברה להציג את מוצריה בכנס של בנק ההשקעות ג'פריס, שייערך באוגוסט.