פינרגי מציינת נקודה חשובה בדרך להתרחבות

פינרגי משלימה בהצלחה שלב ראשון בפיילוט עם ענקית הציוד הגלובלית אריקסון באיטליה ועוברת לשלב השני והסופי

 

 
Image: DreamstimeImage: Dreamstime
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
06/07/2021

לדברי דיוויד מאייר, מנכ״ל פינרג׳י: "אני שמח להודיע כי השלב הראשון של הפיילוט עם חברת הענק אריקסון באיטליה, הושלם בהצלחה.
 
כעת לאחר שהשלב הראשון של הפיילוט הסתיים, אנחנו עוברים לשלב השני והאחרון בפיילוט בו פינרג׳י תספק לאתר חברת התקשורת חשמל במצבי הפסקות חשמל מזדמנות מרשת החשמל המקומית. הפתרון שפיתחנו הוכח כיעיל באתרי תקשורת רבים של חברת סלקום ואני מאמין שהפיילוט הנוכחי יביא להתרחבות של פעילותנו ללקוחות טלקום נוספים של אריקסון.״
 
חברת פינרג׳י (ת״א:פנרג) המפתחת טכנולוגיית מתכת-אוויר המאפשרת הפקת חשמל משילוב של חמצן מהאוויר החופשי עם מתכות (אלומיניום ואבץ), מדווחת כי השלב הראשון בפיילוט שהחל בחודש יוני עם חברת תקשורת מובילה באיטליה במסגרת ההסכם לשיתוף פעולה של החברה עם אריקסון הושלם בהצלחה וכי הפיילוט עובר לשלב השני והאחרון.
 
השלב הראשון של הפיילוט כלל הפעלות אינטנסיביות של מערכת הגיבוי של החברה כשהיא מחוברת לציוד התקשורת באתר של חברת התקשורת שבו מתבצע הפיילוט. ההפעלות כאמור התרחשו כתוצאה מהפסקות חשמל יזומות לפי תוכנית מוסכמת מראש המייצגת מגוון של אירועים פוטנציאליים אשר יכולים להשפיע על אספקת החשמל באתר של חברת התקשורת. בשלב השני, מערכת הגיבוי של החברה תספק לאתר של חברת התקשורת חשמל במצבי הפסקות חשמל מזדמנות מרשת החשמל. הפיילוט שהחל בחודש יוני השנה, צפוי לארוך בסך הכל כ-3 חודשים.
 
אריקסון הינה אחת מספקיות טכנולוגיות המידע והתקשורת הגדולות בעולם ומספקת ציוד ושירותי טכנולוגיה מתקדמים למגוון רחב של לקוחות טלקום. במסגרת ההסכם, הצדדים משתפים פעולה לקידום פריסות פיילוט של מערכות הגיבוי של החברה בקרב לקוחות הטלקום של אריקסון. הפיילוט באיטליה הינו הראשון שאריקסון מקדם במסגרת שיתוף הפעולה.
x