כלל ביטוח ופיננסים משיקה שירות חדשני לסוכניה

לידיה - מנהלת קשרי הלקוחות הדיגיטלית של הסוכנות והסוכנים

 

 
דיויד ארנון, צילום: סיון פרג׳דיויד ארנון, צילום: סיון פרג׳
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
10/07/2021

הממשק הדיגיטלי המהפכני, המיועד לסוכנים, פותח כבוט ב-WhatsApp ומבוסס על מערכת (AI (Artificial Intelligence המחוברת ישירות למערכות החברה.

כלל ביטוח ופיננסים משיקה היום, פלטפורמת מכירה חדשנית דיגיטלית לסוכניה, המאפשרת מכירה של פוליסות בריאות, ריסק, משכנתא ופוליסות נסיעות לחו"ל. תהליך מתקדם וייחודי זה, משנה לחלוטין את האופן שבו מבוצעת מכירה ע"י הסוכנים, ומעניק חווית שירות מנצחת.

הממשק הדיגיטלי המהפכני, המיועד לסוכנים, פותח כבוט ב-WhatsApp ומבוסס על מערכת (AI (Artificial Intelligence המחוברת ישירות למערכות החברה. מנהלת קשרי הלקוחות של הסוכנים, לידיה, מאפשרת לסוכנים לשלוח לידים, בכל זמן ומכל מקום, בפלטפורמה פשוטה ונגישה  וממליצה לסוכנים מוצרים מתאימים ללקוחותיהם, בהתאם לנתונים הידועים לחברה בזמן אמת. בדרך זו, כלל מאפשרת לסוכניה להתנהל בצורה יעילה, למקסם את המכירות ולהשלים למבוטחים שלהם את המוצרים המותאמים ביותר לצרכיהם.

דיויד ארנון, משנה למנכ"ל, מנהל חטיבת הבריאות ומערך הלקוחות, בכלל ביטוח ופיננסים, ציין: "אנו בכלל ביטוח ופיננסים, קשובים כל העת לצרכי סוכנינו, ורואים חשיבות רבה בהטמעת טכנולוגיות מתקדמות ופיתוח פלטפורמות דיגיטליות בתהליכי העבודה היומיומיים שלהם עמנו. הממשק הדיגיטלי החדש מהווה כלי מכירה נגיש וידידותי, אשר מעצים את מערך המכירות של הסוכנים, ובכך מעניק ללקוחות חווית רכישה חכמה". 

המערכת שולחת את הלידים ישירות לצוותי מכירות מומחים במוקדי כלל, שמקבלים את פרטי הליד ויוצרים קשר עם הלקוחות בשם הסוכנים. עם סיום הטיפול בלידים על ידי הצוות, הסוכנים מקבלים עדכון לטלפון הנייד המעדכן אותם בסטטוס הטיפול בלידים. כמו כן, הסוכנים יכולים להתעדכן, בכל עת, באמצעות פלטפורמות שונות, בדוחות שוטפים על תוצאות הלידים שנשלחו. בדרך זו, הסוכנים מקבלים שירות יעיל במקום אחד במינימום מאמץ.

מדובר בממשק חדשני, המלווה את הסוכנים בכל שלבי הרכישה- החל מהתאמת המוצרים עבור הלקוחות ועד הפקת הפוליסות בפועל. החל מהיום, סוכני הביטוח של החברה חוסכים בעלויות תפעול וזמן רב, בלחיצת כפתור. 

x