זיו פריזט מונה לסמנכ"ל השיווק של אפלייד מטיריאלס ישראל

יהיה אחראי על האסטרטגיה השיווקית וניהול מערך השיווק הגלובלי של החברה. אפלייד מטיריאלס ישראל נמצאת בצמיחה מואצת ומגייסת בימים אלו 250 עובדות ועובדים חדשים

 

 
זיו פריזט, סמנכ״ל, צילום: רון אוריאלזיו פריזט, סמנכ״ל, צילום: רון אוריאל
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
11/07/2021

אפלייד מטיריאלס ישראל, מודיעה על מינויו של זיו פריזט לסמנכ"ל השיווק של החברה. פריזט יהיה אחראי, בין היתר, על האסטרטגיה השיווקית של החברה וניהול מערך השיווק הגלובלי שלה.

לפעילות השיווק של אפלייד מטיריאלס ישראל, המעסיקה כ- 1,800 עובדים, חשיבות מיוחדת לאור העובדה שבניגוד לחברות טכנולוגיה גלובליות רבות הפועלות בישראל, בעיקר בתחומי מו"פ, אפלייד פועלת כיחידה עסקית עצמאית המפתחת, מייצרת ומשווקת  ישירות ללקוחותיה - החברות הגדולות בתעשיית השבבים הפרוסות באסיה, אירופה וארה"ב.

פריזט הצטרף לאפלייד בשנת 2005 כמהנדס אפליקציה ומאז מילא שורה של תפקידים שונים בתחומי הפיתוח, ניהול לקוחות ושיווק. בתפקידו האחרון עמד בראש קו מוצרי ה Defect Review, ובתוכו את ה- SEMVision, אחד ממוצרי הדגל של החברה. הוא הוא בעל תואר ראשון בהנדסה ביו-רפואית מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני בהנדסת מערכות מטעם המכון הטכנולוגי הישראלי (הטכניון). פריזט יחליף בתפקידו את דיוויד בלום, אשר יוצא לדרך חדשה לאחר שנים ארוכות של ליווי, סיוע ובשנה האחרונה ניהול המערך השיווקי של אפלייד.

אפלייד מטיריאלס מפתחת ומייצרת בישראל מערכות מתקדמות המאפשרות ללקוחות הגלובליים של החברה לייצר שבבים באופן חכם, מהיר ויעיל יותר וכך להבטיח המשך קידמה טכנולוגית בכל תחום – מרפואה דרך אוטוטק, ערים חכמות, מחשוב עתיר ביצועים  ועד ל-5G. כיום, כמעט כל השבבים בעולם עברו בתהליך הייצור דרך המכונות של אפלייד מטיריאלס ישראל. תחום הפעילות של אפלייד נחשב לאחד המורכבים והמאתגרים ביותר מבחינה טכנולוגית, והוא הופך להיות קריטי יותר ויותר עם העלייה המאסיבית בשימוש בטכנולוגיות ובצורך בשבבים.

פעילות החברה בישראל נמצאת בצמיחה מואצת והיא צפויה לגדול השנה בשיעור של כ- 50%, זאת בהמשך לצמיחה של 46% שנרשמה בשנת 2020.

בימים אלו מגייסת החברה כ-250 עובדות ועובדים חדשים למגוון תפקידי פיתוח, הנדסה, ייצור ותפעול וכן לתפקידי שיווק כדוגמת שיווק אסטרטגי המתווה את אסטרטגיית החברה הן בכל אחד מהסגמנטים של השוק והן באופן אינטגרטיבי, ושיווק ברמת המוצרים והאפליקציות הכלולות בפורטפוליו של אפלייד ישראל.
x