נקסטפרם טכנולוגיות מודיעה על קבלת אישור רגולטורי בקנדה לשיווק ®Astaferm

נוגד חמצון חזק בתצורת סוכריות גומי

 

 
באדיבות: NextFermבאדיבות: NextFerm
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
13/07/2021

נוגד החמצון הייחודי של החברה המבוסס אסטקסנטין משמרים ללא ריח וטעם הושק בארה"ב בסוף 2020 ונמצא בשלבי מכירות ראשונים על ידי מספר שחקני תוספי תזונה מובילים.


בועז נוי, באדיבות: NextFerm 

בועז נוי, מנכ"ל נקסטפרם, מסר: "אישור השיווק שקיבלנו ל- ®Astaferm בקנדה מחזק את נוכחותנו בשוק תוספי התזונה בצפון אמריקה. האישור מעיד על היכולת הרגולטורית והעסקית של נקסטפרם להביא רכיבי תזונה חדשניים משלב הפיתוח עד למסחור ותחילת מכירות. התחלנו כבר באספקה ראשונית של המוצר ללקוח בקנדה ואנו צופים השקות נוספות לאור הבידול ביחס למוצרים המתחרים מבוססי האצות בריח דגי. זאת, בזכות הצעת ערך ייחודית המשלבת ריכוז גבוה של אסטקסנטין, ללא טעם וריח המאפשר בין היתר לשווק אותו בצורת מתן מבוקשת של סוכריות גומי טעימות. במקביל, אנו מתקדמים בהתאם לתוכניתנו למימוש יעדי החברה להשקה מסחרית של ProteVin™, החלבון הטבעוני שפיתחנו, ב- 2022."

חברת הפוד-טק נקסטפרם טכנולוגיות בע"מ (נקפר/TASE:NXFR), המפתחת את ProteVin™, תחליף חלבון טבעוני ללא הנדסה גנטית (Non-GMO) ורכיבי תזונה חדשניים נוספים מבוססי שמרים, הודיעה היום כי קיבלה אישור רגולטורי מרשות הבריאות בקנדה (Health Canada) לשיווק של ®Astaferm, תוסף תזונה המבוסס על אסטקסנטין, נוגד חמצון חזק, בתצורת סוכריות גומי (Gummies). זהו נוגד החמצון היחיד מסוגו המופק משמרים טבעיים ללא הנדסה גנטית וללא טעם וריח לוואי. 

עם קבלת האישור (NPN - Natural Product Number), החברה נערכת להשקה מסחרית בקנדה של ®Astaferm ומוצרים נוספים מבוססי ®Astaferm, כולל לקטגוריית ה- Immunity (חיזוק המערכת החיסונית) הצומחת לאור מגפת הקורונה. החברה כבר סיפקה כמויות ראשוניות של המוצר ללקוח, ונמצאת בדיאלוג עם לקוחות פוטנציאליים מובילים בשוק תוספי התזונה בקנדה.

®Astaferm מאושר לשיווק (Self GRAS) והושק בארה"ב בסוף שנת 2020. המוצר נמצא בשלבי חדירה ומכירות ראשונות על ידי מותגי תוספי תזונה אמריקאיים, כדוגמת Carlson Labs ו- Purity Products. החברה מצויה בדיאלוג עם שחקני פרימיום נוספים בשוק תוספי התזונה כולל שחקנים המתמקדים בהשקת תוספי תזונה ברשתות קמעונאיות גדולות בארה"ב. 

הואיל ו- ®Astaferm הינו חסר טעם וריח, שילובו כתוסף תזונה בצורת הצריכה המבוקשת של סוכריות גומי, מהווה בידול משמעותי לעומת מוצרי אסטקסנטין הקיימים בשוק, המופקים ממקור אחד בלבד והוא מקור אצה בעל ריח דגי, ולפיכך ניתנים בעיקר בצורה של כמוסות Soft-Gels . החברה נערכת בימים אלה להרחבת השימושים ב- ®Astaferm לאינדיקציות נוספות כגון חיזוק המערכת החיסונית ולצורות מתן נוספות מבוקשות בתעשייה, הכוללות בנוסף לסוכריות גומי גם אבקה מסיסת מים לתזונה ומשקאות, ושמן לקפליות רכות בתמחור תחרותי.

x