מנכ"ל שופרסל הודיע על מינויו של צביקה ביידא לתפקיד מנכ"ל ה-Ecommerce של הקבוצה

בתפקידו יוביל צביקה ביידא את תחום ה- Ecommerece בקבוצת שופרסל. פעילות ה- Ecommerce של שופרסל הסתכמה בשנת 2020 בכ- 3 מיליארד ₪. אגף לקוחות ושירות אותו ניהל ביידא עד כה, ימוזג לתוך אגף ה- Ecommerece בחברה וינוהל מתוכו

 

 
צביקה ביידא, צילום: יונתן בלוםצביקה ביידא, צילום: יונתן בלום
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
19/07/2021

מנכ"ל קבוצת שופרסל, איציק אברכהן, הודיע על מינויו של צביקה ביידא לתפקיד מנכ"ל פעילות ה- E-Commerce (סחר מקוון) של הקבוצה. 

ביידא ישמש במסגרת תפקידו כסמנכ"ל וחבר הנהלה בקבוצת שופרסל ויובל את פעילות ה- Ecommerce של שופרסל, אשר בשנת 2020 הגיעה להיקף של כ- 3 מיליארד ₪ שהיוו כ- 20% מסך הכנסות הקבוצה. 

מינויו של ביידא, מבוצע במסגרת ההיערכות הארגונית המחודשת, שמטרתה לקדם את תחום המכירות המקוונות ולאפשר את המשך הצמיחה המואצת שאפיינה את השנים האחרונות, תוך כניסה לתחומים חדשים והמשך ביסוסה של שופרסל כשחקנית האונליין המובילה בישראל. תחום האי קומרס ינוהל בחברה במסגרת יחידה עסקית, אשר תקבל אחריות מלאה על תחום האי קומרס, תוך פיתוח מומחיות ומקצועיות בתחום צומח ומתפתח זה.  

פעילות האיקומרס של שופרסל, כוללת בתוכה את מכירות תחום המזון, תחום הפארם של רשת Be וכן פעילות בתחום מוצרי ה-Non-Food בקטגוריות שונות כגון חשמל, פנאי, מוצרים לבית ועוד. 

פעילות האיקומרס של שופרסל, מצויה בצמיחה משמעותית בשנים האחרונות ובימים אלו החברה משיקה את המרכז האוטומטי הרובוטי הראשון, לליקוט והפצה של מוצרים. זאת, במסגרת פרויקט רחב היקף לשיפור איכות השירות, הזמינות ושביעות רצון הלקוח לצד הגדלה משמעותית של היקפי הפעילות של החברה בתחום זה.  

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל, אמר היום: "תחום האי-קומרס הינו אחד מתחומי הצמיחה המרכזיים של קבוצת שופרסל לשנים הבאות, ואנו מאמינים כי המיקוד הניהולי הנדרש בתחום זה, מחייב היערכות ארגונית משמעותית, אשר תאפשר את המשך מובילותה של החברה בתחום זה גם בעתיד. אני מאמין כי מינויו של צביקה ביידא, אשר הוביל בשנים האחרונות את מהפיכת השירות בשופרסל ואת המיקוד הארגוני בלקוח, תוך קידום חשיבה חדשנית, לצד הבנת צרכי לקוח ויכולת להוביל להוציא לפועל מהלכים ארגוניים משמעותיים, יתרום רבות להמשך צמיחתה של החברה בתחום האי קומרס, ולביסוסה כחברה המובילה בישראל בתחום זה גם בשנים הבאות". 

צביקה ביידא (41), מכהן ב- 5 השנים האחרונות כחבר הנהלה וסמנכ"ל לקוחות ושירות בשופרסל. במסגרת תפקידו, הוביל את תחום הלקוחות בחברה, קידם את תפיסת השירות החדשה של החברה ואת מיצובה כחברה ממוקדת לקוח, הוביל את האפיון וההטמעה של מערכות ה- CRM המהוות תשתית מרכזית לניהול הקשר עם הלקוח בערוצים השונים, קידם את הקמת מוקדי השירות ואת ערוצי הקשר הדיגיטליים והשירות העצמי, והוביל את אסטרטגיית החברה בתחום המיצוב הציבורי ומחזיקי העניין. 

צביקה ביידא הצטרף לשופרסל בשנת 2012 כעוזר אישי של מנכ"ל שופרסל ושימש בתפקיד זה במשך כ- 4 שנים. טרם הצטרפותו לשופרסל, שימש מספר שנים כעו"ד ברשות ניירות ערך. 

ביידא הוא בוגר תואר ראשון במשפטים ומנהל-עסקים (מימון) מהמרכז הבינתחומי בהצטיינות וכן בוגר תואר שני במשפט מסחרי מאונ' ת"א ואונ' קליפורניה בברקלי, בהצטיינות. 

x