שי גלילה מונה למנהל החטיבה הטכנולוגית של הראל

 

 
שי גלילה, סמנכ״ל בכיר, קרדיט: טל שחףשי גלילה, סמנכ״ל בכיר, קרדיט: טל שחף
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
26/07/2021

שי גלילה מונה למנהל החטיבה הטכנולוגית של הראל (הראל המשמר מחשבים), וייכנס באופן רשמי לתפקידו ב 1.10.21 ויחליף את אייל אפרת שהחליט לאחרונה על פרישה מהראל. 
 
שי גלילה (גיל 42) עובד בקבוצת הראל 14 שנים ושימש בתפקידו האחרון כסמנכ"ל בכיר וראש אגף מערכות חיסכון ארוך טווח , מערכות מכירה ושירות בחטיבה הטכנולוגית. במסגרת תפקידו האחרון הוביל שי פרוייקטים רבים אשר שדרגו באופן משמעותי את היכולות של קבוצת הראל בכל תחומי פעילותיה. 

כמו כן היה האחראי על ההטמעה של פלטפורמת SALES FORCE (סיילספורס) בתחומי המכירות, השירות והמרקטינג. בנוסף היה אחראי על הקמת מערכת, היחידה מסוגה בשוק, בתחום חיסכון ארוך טווח, אשר מנהלת בפלטפורמה אחת מוצרי פנסיה, גמל והשתלמות תוך שילוב טכנולוגיות חדשניות. 
 

ניר כהן, צילום: ורדי כהנא

ניר כהן, מנכ"ל הראל ביטוח, איחל הצלחה לשי בתפקידו החדש והודה לאייל אפרת על שנות עבודה פוריות ועל תרומתו הגדולה לקבוצת הראל, אשר במהלכן פותחו והוטמעו אינספור כלים טכנולוגיים מתקדמים שסייעו בהתפתחות עסקיה של החברה תוך שיפור השירות ללקוחות ולסוכנים. עוד ציין כהן כי "אנו משוכנעים כי בהובלתו החדשה של שי קבוצת הראל תמשיך להשקיע משאבים ניהוליים וטכנולוגיים רבים לטובת פיתוח הכלים הטכנולוגיים, אבטחת המידע והטרנספורמציה הדיגיטלית הארגונית כל זאת על מנת להמשיך את תנופת החברה בעולמות הדיגיטל והמשך בניית מנועי הצמיחה החדשים לשנים הבאות קדימה".

x