ליאור הורנציק מצטרף לכוורת הבחירות של שלמה אייזיק

בצעד משמעותי במרוץ לנשיאות הלשכה הוחלט במטה הבחירות של שלמה אייזיק הדוגל בשקיפות מלאה לחשוף את החבירה של ליאור הורנצ׳יק לשלמה אייזיק

 

 
ליאור הורנציק, קרדיט: לשכת סוכני הביטוחליאור הורנציק, קרדיט: לשכת סוכני הביטוח
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
25/07/2021

לפני 25 שנה ירש ליאור הורנצ׳יק סוכן הביטוח הצעיר בישראל את העסק מאביו רפי ז״ל שהלך לעולמו בפתאומיות והיה מי שידע לחבק אותו מקצועית ולהיות עבורו לאבא מקצועי לכל דבר ועניין – כך היה שלמה אייזיק לליאור הורנצ׳יק. 

היום השניים חוזרים לשתף פעולה וסוגרים מעגל ברצונם להתנדב למען עתיד סוכנות וסוכני הביטוח בישראל.

״ומאז הנער גדל״ כמו שאומר לנו שלמה אייזיק על ליאור והפך להיות לבעלים של יושרה סוכנות לביטוח, מהמובילות במרכז הארץ, נשוי למיכל ולהם 5 ילדים.

להורנצ'יק יש רקורד עשיר בעשייה ציבורית בלשכת סוכני הביטוח.

לפני מספר חודשים  פרש הורנצ'יק מתפקידו כממלא מקום נשיא הלשכה.

השניים נפגשו, והורנצ'יק הביע תמיכה ביכולתו של אייזיק להגיע ב״צו 8״ לעשיית סדר בלשכה, ביחוד בימים מאתגרים אלו.

הבחירות לנשיאות הלשכה שיתקיימו בנובמבר 2021 יכריעו את עתיד הלשכה על כל תפקידיה ומוסדותיה, בחירות שמעוררות ענין רב בקרב סקטורים רבים ומקבלי החלטות, לאור העובדה שמזה מספר חודשים שהלשכה נמצאת ללא נשיא מכהן.

מטעם ליאור הורנצ׳יק נמסר: ״הופעלו עליי לחצים רבים לרוץ לנשיאות הלשכה, אך במכלול השיקולים, הנחתי את האגו בצד ונרתמתי למען עתיד הענף - מהחשובים לכלכלה ולמשק הישראלי. אני אעשה כל שביכולתי למען הסוכנות והסוכנים ואין ראוי יותר משלמה אייזיק לעמוד בראש הלשכה בימים אלו למען הסוכנים ולמען הענף כולו. שלמה הוא אדם ערכי, מקצועי ואדם שכל חייו חי ונושם סוכני ביטוח, אולי הכי חשוב איש שלום, אחווה ורעות״.

מטעם שלמה אייזיק נמסר: ״ליאור הורנצ׳יק הוא לפני הכל אישיות עצומה, סוכן ביטוח ואיש משפחה אשר שם לעצמו למטרה לפני שנים רבות – לתת למען הכלל בחדווה ואהבה. השילוב ביננו מביא לקדמת הבמה את הסוכנות והסוכנים, דבר הכרחי בימים אלו כאשר גזרות רבות מונחות לפתחנו. ליאור ואני באים להביא בשורה לכולכם וכך נעשה. ״

יודעי דבר בלשכה מספרים כי מעבר למאות האנשים העומדים מאחורי הרונצ'יק, מדובר במהלך שעשוי לנעול את המרוץ לנשיאות ומשפר את עמדתו של שלמה אייזיק במירוץ לנשיאות הלשכה.

ממטה הבחירות של אייזיק נמסר: ״לא מתעסקים בספקולציות והימורים על תוצאות הבחירות, באנו לעבוד קשה ולנצח, מתוך הבנה שיש לנו את הזכות לייצג את האדם הראוי ביותר לעמוד בעת הזו בראש הלשכה. אנו מברכים על הצטרפותו של ליאור הורנצ׳יק, אדם ראוי הרואה אך ורק את טובת ציבור הסוכנים מול עיניו״

x