פסגות משיקה קרן על מדד שיעקוב אחרי מניות InsurTech

המהפכה הטכנולוגית לא פסחה על ענף הביטוח, ואכן בשנים האחרונות אנו רואים חברות ביטוח רבות שמשקיעות משאבים רבים בפיתוחים טכנולוגים שנועדו לשפר את היעילות הכללית שלהן, אופטימיזציה של חווית המשתמש והנגשת אותם שירותים לקהל הרחב.

 

 
אייל גורן מנכל פסגות קרנות נאמנות צ.פאנדראייל גורן מנכל פסגות קרנות נאמנות צ.פאנדר
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
27/07/2021

אנחנו יודעים ומכירים שכאשר טכנולוגיה נכנסת לתחום מסוים היא משנה את פניו ויוצרת מהפכה של ממש.
 
חברות טכנולוגיות הן בדרך כלל יעילות, תחרותיות ורווחיות יותר ולוקחות את ההובלה מהחברות המסורתיות בתחום.**
 
המהפכה הטכנולוגית לא פסחה על ענף הביטוח, ואכן בשנים האחרונות אנו רואים חברות ביטוח רבות שמשקיעות משאבים רבים בפיתוחים טכנולוגים שנועדו לשפר את היעילות הכללית שלהן, אופטימיזציה של חווית המשתמש והנגשת אותם שירותים לקהל הרחב.
 
דוגמא שכולנו מכירים היא חברת ליברה# "לא מה שציפית מחברת ביטוח" אשר הוקמה לפני 3 שנים וכבר שווה 700 מיליון - צומחת ונוגסת בחברות הביטוח המסורתיות.
 
המציאות של תחום ה-InsurTech התפתחה למימדים חדשים בעשור האחרון, כאשר חברות הביטוח המסורתיות החלו לאמץ לעצמם פיתוחים מתוך התחום וכן החלו לשלב בין הניסיון העשיר של החברות המסורתיות והפיתוח הטכנולוגי החדשני למציאת פתרונות חדשניים לבעיות בתעשיה.
 
למרות שטכנולוגיות שהציעו חברות ה-InsureTech לא זכו לביקושים חסרי תקדים בתחילת דרכם, כיום נוצרה הבנה גלובלית שחברות הביטוח המסורתיות שלא יתקדמו עם הדיגיטציה העולמית פשוט ישארו מאחור.**
דוגמא נוספת אפשר לראות בשוק המקומי כאשר חברת הביטוח מנורה# הודיעה בחודש יולי 2021 על כוונתה להשקיע 66 מיליון דולר בחברת ה-InsurTech קיסתרה. לאור כך, עתיד התחום הוא ברור ונראה כי הוא בעל פוטנציאל צמיחה גבוה.**
 
על פי גוף המחקר Aluates Reports, תחום ה-Insurtech צפוי לצמוח בקצב שנתי ממוצע של 34.4% בין 2020 ל-2027.
 
בנוסף, על פי CB Insight ההשקעות בתחום צמחו בשנים האחרונות, כאשר הרבעון הראשון של 2021 היה החזק ביותר מבין השנים האחרונות.
 
פסגות קרנות נאמנות מנפיקה היום קרן סל חדשה שעוקבת אחרי מדד ייחודי * שיאפשר לראשונה להיחשף לחברות מתחום הביטוח הדיגיטלי.
 
המדד כולל מניות עולמיות שהונפקו על ידי חברות המתמחות בתחום טכנולוגיית הביטוח ה- Insurtech הכולל חברות ביטוח אונליין,חברות המציעות אתרי אינטרנט/אפליקציות מובייל להשוואת מחירים בתחום הביטוח וחברות המתמחות בפיתוח טכנולוגיות ייעודיות לתחום הביטוח.
 
פסגות 4D) EFT) אינדקס (1175231) InsurTech

מנהל הקרן פסגות קרנות נאמנות, יחידות הקרן יוצעו לראשונה בתאריך 27.7.2021
 
מנהל הקרן פסגות קרנות נאמנות בע"מ. * D4 =4- עד 120 אחוז מניות , D- עד 120 אחוז מט"ח. אין באמור התחייבות להשגת תשואה כלשהי.1 פרטים מלאים בדבר המדד ובדבר הקרנות ניתן לראות בתשקיף הקרנות מיום 20.07.2021. מספר אסמכתא 2021-03-055288. יחידות הקרן יצעו לראשונה ב – 27.07.21 .פרסום זה אינו מהווה הצעה לרכישת יחידות בקרנות ואינו מהווה תחליף לייעוץ/שיווק השקעות ו/או מס המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים לכל אדם. רכישת יחידות נעשית בהתאם לתשקיף הקרן שבתוקף ולדיווחים המידיים.*פרטים מלאים המדד ניתן לראות באתר אינדקס # החברה לא נכללת במדד, מאחר והמדד מכיל חברות עולמיות ולא חברות מקומיות.** להערכת מנהל הקרן.
x