דניה ואאורה יקימו 4 בנייני מגורים חדשים ברמת השרון

בעלות של 446 מיליון ₪

 

 
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
29/07/2021

חברת דניה, חברת הבנייה והתשתיות הגדולה בישראל, הודיעה במסגרת הודעת דיווח לבורסה, כי חתמה על מזכר הבנות מחייב עם חברת אאורה השקעות בע"מ. במסגרת המזכר סוכם כי השתיים יקימו 4 מגדלי מגורים ברמת השרון במסגרת פרוייקט פינוי בינוי בעיר. לחברות פרוייקטים נדל"נים משותפים רבים, ביניהם "אונו וואלי" שבקרית אונו, מבואות קיסריה וקיסריה הצעירה, "אאורה במושב" ונופי בן שמן. 

על פי הסכמות הצדדים דניה תבצע את שלב ב' בפרוייקט, הכולל, בין היתר, עבודות הריסה, חפירה,  דיפון, הקמת ארבעת בנייני המגורים בהיקף כולל של 448 יח"ד, מרתפים ושטחי מסחר. התמורה בגין ביצוע מלוא העבודות בשלב זה של הפרויקט צפויה לעמוד על כ-446 מיליון ש"ח (בתוספת מע"מ כדין), אשר ישולמו בהתאם לקצב התקדמות העבודות שצפויות להמשך כ-3.5 שנים. תכנון הפרוייקט נעשה על ידי משרד האדריכלים כנען שנהב (האדריכל גיל שנהב). יצוין כי חברת דניה מבצעת בימים אלה גם את שלב א' בפרויקט רמת השרון.

מנכ"ל דניה, רונן גינזבורג: "פרויקט אאורה ברמת השרון מצטרף לשורה ארוכה ומכובדת של פרויקטים בהם דניה ואאורה משתפות פעולה יחדיו בבניית הארץ. הדבר מעיד על האמון הרב שיש לאאורה בחברת דניה ואנחנו גאים ושמחים על כך. דניה תבצע גם את הפרוייקט הזה על הצד הטוב ביותר, כפי שעושה בכל הפרוייקטים שהיא מובילה: באופן בטיחותי, איכותי, תוך עמידה בלוחות הזמנים הנדרשים ועל פי התקציב".  

מנכ"ל אאורה, יעקב אטרקצ'י: "בהמשך לפעילות המשותפת בין החברות בהקמת שכונות שלמות ב"אאורה בן-שמן", "אאורה רמת חן" ו"אאורה רמת-השרון שלב א'", נשלים יחד גם את השלב השני ברמת השרון. כל הפרויקט מקיף 687 יח"ד ב-6 מגדלים, שטחי מסחר, מבני ציבור ורמת פיתוח מתקדמת תוך שאנו מקימים שכונה שלמה, מהאיכותיות שיש בעיר. שיתוף הפעולה עם דניה מבטא הבעת אמון והצלחה, תוך שאנו רותמים את המובילות של שתי החברות, שלנו בתחום היזמות וההתחדשות העירונית בישראל ושל דניה בתחום ההקמה והביצוע ברמה הגבוהה ביותר, כך שהרוכשים נהנים מחווית מגורים איכותית."

x