חברת אליין טכנולוגיות רוכשת משרדים חדשים בפ״ת

חברת אליין טכנולוגיות מודיעה על מעבר למשרדיה החדשים בפתח תקווה לאפשר המשך צמיחה לטווח הארוך והרחבת פעילותה הגלובלית בתחום פיתוח וייצור סורקי iTero systems and services

 

 
בניין ALIGN, קרדיט: באדיבות אלייןבניין ALIGN, קרדיט: באדיבות אליין
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
29/07/2021

המשרדים משתרעים על שטח של 14,140 מ"ר וממוקמים באחד משלושת הבניינים של מתחם "גלובאל טאוורס" בפ"ת. המשרדים כוללים מרכז חווייתי וחדשני להצגת מוצרי החברה, מרפאת שיניים, מסעדה חלבית, מכון כושר, חדר מוסיקה, ועוד.

המהלך משקף את המשך ההשקעה של Align ב-systems and services  iTero, ואסטרטגיית צמיחה כוללת על מנת להניע הטמעה של מערכות אורתודנטיות דיגיטליות ורפואת שיניים משקמת על ידי קידום יכולותיה הדיגיטליות המובילות בתעשייה באמצעות חדשנות בסורק iTero.

חברת אליין (Align Technology) חברת  מכשור הרפואי הבינלאומית אשר מייצרת, מפתחת ומשווקת את שיטת Invisalign, שיטת יישור השיניים המתקדמת ביותר בעולם, את iTero הסורק האינטראורלי, ואת תוכנת CAD / CAM של exocad – המאפשרת תהליכי עבודה אורתודונטיים ומשקמים יעילים יותר מודיעה היום על מעבר למשרדיה החדשים הממוקמים במתחם "גלובל טאוורס" החדש בפתח תקווה. החברה תעביר את עובדיה ממיקומה הנוכחי באור יהודה. החברה דיווחה ב30 למרץ 2020, בטופס 10-Q לרשות ניירות הערך האמריקאית, על רכישת תשע הקומות העליונות של הבניין בעלות של 51.4 מיליון דולר.

iTero systems and services (לשעבר .Cadent Inc), שהוקמה בישראל לפני למעלה מ- 25 שנה, אחראית על תכנון ופיתוח של מגוון סורקי iTero - מערכות הדמיה לחלל הפה ושירותים נלווים.

"חדשנות היא הליבה של התרבות הארגונית באליין ומי שאנחנו כארגון. ההשקעה בבניין החדש, יכולות הייצור הרחבות והארגון שממשיך לצמוח, יעניקו לנו הזדמנויות לקדם את יכולותינו  הדיגיטליות בתעשייה באמצעות חידוש מתמשך של הסורקים ופתרונות נוספים. מוצרינו מסייעים לאנשי מקצוע בתחום רפואת השיניים ברחבי העולם לשנות את שיטות העבודה שלהם בעזרת כלים וטכנולוגיה דיגיטליים" אומר יובל שקד, Align SVP and MD, iTero systems and services business.

שטח המשרדים משתרע על 14,140 מ"ר ויאכלסו בסביבות 700 עובדי חברה.

הבניין החדש יכלול בין היתר מרכז חווייתי וחדשני להצגת מוצרי החברה, מרפאת שיניים, מסעדה חלבית, מכון כושר, חדר מוסיקה, ועוד. כחלק מההשקעה המתמשכת של אליין ב- iTero systems and services , פתחה החברה  בצמוד למשכנה החדש מרכז ייצור ולוגיסטיקה  המשתרע על פני 2,000 מ"ר הכוללים מעבדות חדשניות. 

"אנו שמחים לעבור למשכננו החדש ב"גלובל טאוורס בפתח תקווה", אומרת שני טוביה, Align VP, HR for the iTero systems and services business, "בעת תכנון המרחב החדש שלנו, התמקדנו ביצירת סביבה ממוקדת לעובדים המעודדת שיתוף פעולה ויצירתיות, תומך בפריון וכולל את הטכנולוגיה העדכנית ביותר בתחום עיצוב משרדים, תאורה ואקוסטיקה. אנו גם מנצלים את ההזדמנות הזו להפחית את טביעת הרגל האקולוגית שלנו על ידי הצגת תוכניות קיימות ומחזור לעובדים".

רמי גרינברג, ראש עיריית פתח תקווה הוסיף: "אנו מברכים על כניסתה של חברת אליין טכנולוגיות, חברה בינלאומית גדולה ומשמעותית לעיר פתח תקווה, מוקד העסקים החדש וצומח בארץ. חברת אליין מצטרפת לחברות הרבות שעברו לאחרונה לעירנו כדי להפוך לחלק מהקהילה הגדלה והמשגשגת שלנו."

x