חברת השבבים DSPG מדווחת על תוצאות שיא לרבעון השני

המניה הגיבה אמש בירידה קלה

 

 
שבב של די אס פי גי, קרדיט: די אס פי גישבב של די אס פי גי, קרדיט: די אס פי גי
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
03/08/2021

שיא ברווח הגולמי של 54.1%.

הכנסות רבעוניות של 35.8 מיליון דולר.

מתוכם הכנסות שיא ממנועי הצמיחה 25 מיליון דולר.

עלייה של 26% בהכנסות לעומת רבעון מקביל.

עלייה של 35% בתחום הבתים החכמים.

חברת DSP Group הישראלית הנסחרת בנאסד"ק דיווחה היום על תוצאות הרבעון השני לשנת 2021. החברה ממשיכה לשבור שיאי הכנסות ומדווחת על ביקוש שיא בכל תחומי פעילות החברה. 

חברת השבבים הישראלית DSPG דיווחה על שיא רווחים ברבעון השני עם רווח גולמי של 54.1%. סך ההכנסות של החברה עמדו הרבעון על 35.8 מיליון דולר, מתוכם 25 מיליון ממוצרי IoAT, האינטרנט של הדברים הקוליים – מכשירים טכנולוגיים מבוססי הפעלה קולית. ברבעון האחרון חיזקה החברה את תחום ה"סמארט-וויס" (פתרונות הפעלה קולית ובינה מלאכותית במכשירי קצה) עם פתרונות ומוצרים חדשים. 

הרווחים ברבעון האחרון נרשמו בעיקר בזכות הביקוש הגדל למוצרים מבוססי קול, בעיקר בתחום ה-IoAT. החברה הגיעה להכנסות שיא בתחום זה - 25 מיליון דולר המהווים 69% מסך רווחי החברה. זוהי עלייה של 35% בהשוואה לרבעון מקביל בשנה שעברה ושל 19% מול הרבעון קודם.

חברת DSP Group מתמחה בייצור ופיתוח שבבים מתקדמים בתחום הקול. החברה עובדת עם החברות המובילות בשוק העולמי ומייצרת שבבים להפעלה קולית עבור מוצרי סמסונג, אמזון, אפל, גוגל ועוד. עיקר פעילות החברה מתמקד בשבבים חכמים להפעלה קולית, תחת טכנולוגיית "סמארט-ווייס" שפיתחה.    


עופר אליקים, קרדיט: קרן בן ציון

עופר אליקים, מנכ"ל DSP Group: "אנו מאוד מרוצים מהתוצאות המצוינות ברבעון השני ומצפים להמשך המומנטום החיובי גם ברבעון השלישי. למרות בעיות בשרשרת האספקה העולמית, הצלחנו להגיע לרבעון שיא בכל החזיתות ולעלות מעל התחזיות הפנימיות של החברה. המציאות החדשה שהתהוותה בעקבות התפרצות נגיף קורונה יצרה ביקושי שיא לפתרונות וטכנולוגיות שנשענים על מוצרים מבוססי קול והפעלה קולית הנמצאים בליבת הפעילות שלנו. מגוון הטכנולוגיות והפתרונות הרחבים שיצרנו ממצב אותנו בחזית השוק ומאפשר לנו למנף יכולות אלו."   

x