ICL מפרסמת את דו"ח האחריות התאגידית השנתי

החברה מחזקת את מחויבותה לקיימות, תוך התחייבות ל- 0% פליטות עד 2050

 

 
רביב צולר, צילום: נטלי כהן-קדושרביב צולר, צילום: נטלי כהן-קדוש
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
03/08/2021

.ICL Group LTD, יצרנית גלובלית מובילה של מינרלים מיוחדים, הודיעה היום כי פרסמה את דו"ח האחריות התאגידית לשנת 2020. הדוח המקוון מספק גישה נוחה ליותר מ -140 דפי אינטרנט מכווני נושא, חלקם אינטראקטיביים, הכוללים סרטונים קצרים ותרשימי נתונים דינמיים.

רביב צולר, נשיא ומנכ"ל ICL: "אנו במשימה להפוך מחברה המפיקה מינרלים לחברה המשתמשת באותם מינרלים ליצירת פתרונות ברי קיימא עבור האנושות. החזון שלנו כולל יעדי קיימות שאפתניים שמטרתם להתמודד עם האתגרים המרכזיים העומדים על סדר היום העולמי. כחברה המובילה ב- ESG בתעשייה שלה, ICL מחויבת ל- 0% פליטות, נטו עד 2050, ובמאמץ לספק שקיפות גבוהה בכל נושאי הקיימות, אנו מאמצים את סטנדרט ה- TCFD בדיווח הכספי שלנו, החל בשנת הכספים 2021."

בדרך להשגת היעד ל- 2050, ICL מצפה להמשיך להפחית את פליטת גזי החממה המוחלטת ב-30% עד 2030, להגדיל את חלקה בצריכת אנרגיה מתחדשת ל- 50% עד 2040 ולהגדיל את השפעות הכלכלה המעגלית והחיסכון במים שהיא מניעה ב- 3% נוספים בשנה. החברה מתכננת גם להמשיך לתמוך בקהילות בהן היא פועלת על ידי תרומה של 1% מההכנסה לפני מס ובקידום אחריות סביבתית אישית והתנדבות בקרב עובדיה.

x