מנהל השקעות ראשי של UBS - על רקע הרגולציה המתהדקת בסין

למרות הרגולציה נראה שהממשל מוכן לתמיכה בכלכלה

 

 
Image by Gerd Altmann from Pixabay Image by Gerd Altmann from Pixabay
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
04/08/2021

דו"ח UBS מתייחס לאפשרות של הידוק הרגולציה על חברות סיניות, והמלצותיו למשקיעים:

"בעוד שהפגישות האחרונות בנושא מדיניות אישרו את תפיסתנו כי יתכנו מגבלות נוספות בתחום הטכנולוגיה ובאזורים רגישים מבחינה חברתית כמו רכוש ובריאות, נראה כי הרשויות הסיניות מוכנות לפעול לתמיכה בכלכלה. אנו מעדיפים תחומים שעתידים ליהנות מפתיחה העולמית המחודשת ופחות פגיעים לרגולציה מחמירה יותר, כולל אנרגיה וגרינטק". מארק האפלה, מנהל השקעות ראשי, UBS Global Wealth Management

פעילות הייצור הסינית צומחת בקצב האיטי ביותר מזה 17 חודשים, על פי נתוני הסקר האחרונים, עוד דאגה אפשרית למשקיעים שבוע לאחר צמצום חברות סיניות שעורר חששות לגבי הגברת הרגולציה.

מדד מנהלי הרכש הרשמי ירד ל -50.4 בחודש יולי החל מ -50.9 ביוני בגלל חומרי גלם יקרים יותר, שינויי אקלים קיצוניים והיווצרות מצב של צוואר בקבוק בשרשראות האספקה העולמיות. בכיר בבנק  People's Bank of China (PBoC) אמר כי הבנק ימשיך לשמור על המשק הדיגיטלי בבדיקה ותיקון המסחר האלקטרוני, וחברות טכנולוגיה אחרות, ו"ישמור על רמת לחץ" על חברות העוסקות במטבעות דיגיטליים.

אבל לצד הצהרות הממשלה והבנק המרכזי בימים האחרונים, יש להציע הבטחה מסוימת מהרשויות לתמיכה נוספת לצמיחה, שיעזרו להסביר את העלייה של 2.6% ב- CSI 300 ועלייה של 1.2% ב- MSCI ביום שני.
x